حمله یمن به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن پایگاه های نظامی در عمق رژیم صهیونیستی با موشک قدس ۵ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سردار سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن با سه موشک بالدار قدس ۵، پایگاه‌های نظامی در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد: موشک‌ها توانستند با موفقیت به اهداف خود برسند، در حالی که دشمن نسبت به نتایج عملیات احتیاط کرد.

متن بیانیه در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال فرمود: {ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر شما را یاری کنید، خداوند شما را یاری می‌کند و پاهایتان را استوار می‌دارد. }

پیروزی برای ستم مردم فلسطین و لبنان و در حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان

نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن با سه فروند موشک بالدار قدس ۵، مواضع نظامی در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

موشک ها توانستند با موفقیت به اهداف خود برسند و دشمن در مورد نتایج عملیات سکوت اختیار کرد.

نیروهای مسلح یمن دومین عملیات «وعده صادق ۲»  ایران علیه دشمن اسرائیلی را تبریک گفتند و آمادگی خود را برای شرکت در هر گونه عملیات نظامی مشترک علیه دشمن اسرائیلی برای پیروزی ملت فلسطین و لبنان و در پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل که هدف قرار می دهد، اعلام کردند.

نیروهای مسلح یمن تاکید کردند: حمایت مستمر آمریکا و انگلیس از دشمن اسرائیلی، منافع آمریکا و انگلیس را در منطقه زیر آتش قرار می‌دهد و به یاری خداوند متعال در گسترش عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی تردید نخواهند کرد. پشت لبنان و فلسطین تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره غزه برداشته نشود، خواهند بود.

کد خبر 1784022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha