دعای خیر مظلومان غزه، فلسطین و لبنان بدرقه راه سربازان اسلام است

استاندار لرستان با اشاره به عملیات موفقیت آمیز حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: علاوه برشادی و رضایت مردم ایران در سراسر کشور، شادی مظلومان غزه، فلسطین و لبنان همه را به وجد آورد و دعای خیر این ستم دیدگان بدرقه راه سربازان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ابوطالب شفقت، امروز(۱۱ مهر)، در خصوص حمله  حماسی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران با تقدیر از نیروهای سپاه و قوای نظامی و انتظامی کشور اظهارداشت: شب گذشته شبکه های جهانی خبر حمله گسترده موشکی ایران به اسراییل را در صدر عناوین خود مخابره کردند و بدون شک در آینده نیز جزییات بیشتری تشریح خواهد شد.

استاندار لرستان به سانسور شدید خبری در اسراییل اشاره کرد و افزود: با این وجود تصاویری از برخورد بیش از ۹۰ درصد موشک های ایران به اهداف از پیش تعیین شده و خرابی های آن منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان و کودکان عزیزی که تمام هستی خود را از دست داده اند شب گذشته بر مخروبه ها و تل خاک به جامانده از حملات متعدد اسراییل شادی کردند.

شفقت بیان کرد: علاوه برشادی و رضایت مردم ایران در سراسر کشور، شادی مظلومان غزه، فلسطین و لبنان همه را به وجد آورد و دعای خیر این ستم دیدگان بدرقه راه سربازان اسلام است.

وی با اشاره به شادی مردم مسلمان و آزاده جهان از عملیات وعده صادرق ۲ گفت: رزمندگان اسلام و رهبر معظم انقلاب که با طمانینه و حوصله تمام جریان های بین المللی را دنبال و جهان اسلام را فرماندهی می کند باعث افتخار و غرور مردم شده اند.

کد خبر 1784028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha