زنگ عاطفه‌ها در ۲۸۰۰ مدرسه گلستان نواخته شد

همزمان با سراسر کشور، زنگ عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، در بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه استان گلستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در حال حاضر ۱۹ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد ۴۰۰ نخبه در مدارس استعدادهای درخشان، نمونه مردمی و همچنین مدارس عادی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت در سراسر مدارس استان، گفت: براساس نشست مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش، پویش مشق همدل با هدف تامین مایحتاج تحصیلی برای دانش آموز نیازمند درسراسر استان، برنامه ریزی شد و امروز بلافاصله پس از زنگ عاطفه ها، مبالغ جمع آوری شده بین مدارس کم برخوردار توزیع می شود.

بابایی اظهارداشت: تاکنون خیران و نیکوکاران بیش از ۲۷ میلیارد تومان برای تأمین بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر کمک کردند.

وی در خصوص شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی عنوان کرد: مردم و خیران نیکوکارمی توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۷-۰۲۲۶ نزد بانک ملی و یا از طریق آسان پرداخت با شماره گیری # ۰۱۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: اهدای کمک های غیرنقدی از طریق مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام(ره) در سراسر استان مقدور و مهیا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم جشن عاطفه ها را  نماد همدلی ملت ایران و عامل تقویت مشارکت و تعامل دانش آموزان بیان کرد و گفت: در جشن عاطفه‌ها مهربانی، انسان دوستی، تقسیم شادی و تبادل محبت به نمایش گذاشته می شود.

سیدرضا نظری افزود: کمک به نیازمندان وظیفه‌ای همگانی است و اتحاد و گرد هم آمدن دانش‌آموزان برای کمک به همنوعان و کاهش آلام و دردهای آنان اتفاقی بزرگ است.

کد خبر 1784068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha