اسامی و تقدیر از برندگان مسابقه حفظ جزء ۳۰ ویژه عاشورا تا اربعین

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری و داوری مسابقه حفظ جزء ۳۰ ویژه عاشورا تا اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه الزهرا، معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) گفت: اسامی برندگان حفظ جزء ۳۰ ویژه عاشورا تا اربعین در کانال اداره قرآن اعلام شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این مسابقه به همت اداره قرآن و حدیث به جهت ایجاد رغبت به انس و حفظ قرآن برگزار شد.

شریفی افزود: این برنامه به صورت آفلاین با تشکیل گروه در ایتا و در اختیار گذاشتن محتوا و معرفی استاد و ارائه روش صحیح حفظ راهبری شد و در پایان با برگزاری مسابقه کتبی از مفاهیم سوره ها و برگزاری مسابقه شفاهی و در نهایت، اعلام برندگان و تقدیر از آنها پایان یافت. 

وی بیان داشت: خانم زهرا علی جانی به عنوان رتبه اول، خانم زهرا جعفری به عنوان رتبه دوم و خانم ها فاطمه دانش و معصومه ریسمان باف به عنوان رتبه سوم این مسابقه معرفی شدند. 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: کانال اداره قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/qoraan_hadith/۱۸۲۲ فعالیت دارد و علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های قرآنی  و حدیثی می توانند عضو این کانال شوند. 

کد خبر 1784081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha