جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی "زندگی با قرآن" برگزار می شود

حسین آبادی از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی "زندگی با قرآن" یادواره شهدای خدمت در استان مرکزی خبر داد. 

محمود حسین آبادی، ضمن تاکید بر تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در همین راستا به همت بهزیستی استان مرکزی، جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی "زندگی با قرآن" یادواره شهدای خدمت در استان مرکزی برگزار نی شود.

وی با بیان اینکه فراخوان اداره کل بهزیستی استان مرکزی جهت شرکت در مسابقات و جشنواره قرآنی اعلام شده است، افزود: این جشنواره ویژه گروه های کارکنان، معلولین جسمی و حرکتی و نابینایان، مراکز شبه خانواده،زنان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی قرآن را عامل وحدت و همدلی دانست و اظهار داشت: ما باید با تمسک به قرآن کریم وحدت و همدلی را در سراسر جامعه فراهم سازیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: این جشنواره قرآنی در رشته های قرائت قرآن کریم، قرائت ترتیل، اذان، حفظ قرآن کریم، تحقیق و پژوهش، طراحی پوستر، خوشنویسی، مناجات خوانی، کتابخوانی و دلنوشته برگزار می شود.

حسین آبادی ادامه داد: علاقه‌ مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت مطالعه آیین نامه و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس behzisti.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 1784099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha