خون شهید سید حسن نصرالله در رگ های مقاومت جریان دارد

کرامت پیرنیا گفت: دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید سید حسن نصرالله همچون خونی مقدس در رگ‌ های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پر نورتر از گذشته خواهد سوخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان جیرفت در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شد.

کرامت پیرنیا در این اجتماع، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: اسرائیل فرزند شیطان بزرگ است و اقداماتی که علیه بشریت انجام می دهد در شأن یک انسان عاقل نیست.
مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ابراز کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوای سه گانه هر چقدر خویشتنداری کردند اما رژیم صهیونسیتی گستاخ تر از قبل به جنایات خود ادامه داد.
وی بیان کرد: آنچه که امروز در مجامع عمومی مطرح است و امر مقام معظم رهبری می باشد، کمک به مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان است و ما در کانون های خدمت رضوی آمادگی جمع آوری کمک های شما مردم مومن و ولایتمدار را داریم.

پیرنیا اظهار کرد: ما خادمیاران رضوی امشب دور هم جمع شده ایم تا جنایت رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت سردار جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله شد را محکوم کرده و از مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین اعلام حمایت کنیم.
مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: گر چه رژیم صهیونسیتی سردارهای ما از جمله سید حسن نصرالله را به شهادت رساند اما روح آنها و شهید سید حسن نصرالله همراه ما و حزب الله لبنان است.
وی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل با به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان بار دیگر نشان داد که هیچ احترامی برای حقوق ملت‌ها و رهبران مقاومت قائل نیست و در پی تخریب اراده‌ای می باشد که علیه ظلم و اشغالگری ایستاده است.

پیرنیا تصریح کرد: دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید سید حسن نصرالله همچون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پر نورتر از گذشته خواهد سوخت.
مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان جهان با شهادت مردان بزرگی چون سید حسن نصرالله متوقف نخواهد شد، بلکه عزم ما برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.  

وی خاطرنشان کرد: شهادت این سردار بزرگ اسلام، نه تنها امت اسلامی، بلکه تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهان را متحدتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن صهیونیستی خواهد کرد.
پیرنیا ابراز کرد: شب گذشته پس از چند ماه به جای کودکان غزه، کودک‌کش‌های صهیونیست طعم تلخ بمباران شدن را چشیدند و دفاع مشروع جمهوری اسلامی از خود موجب خرسندی ملت‌های مظلوم فلسطین، عراق، سوریه، لبنان، یمن و مردم همواره سربلند ایران اسلامی را به همراه داشت.
 مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: امیدواریم با تاسی از فرهنگ رضوی در مسیر آرمان های  شهدا که همانا زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، گام برداریم.

کد خبر 1784120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha