نصف جهان میزبان جشنواره فیلم کودک و نوجوان

نصف جهان هفته آینده میزبان برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از سراسر دنیا خواهد بود که این قشر تولیدات سینمایی را به نظاره می نشینند.

«میثم بکتاشیان» در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه امسال سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود، اظهارداشت: فرآیند اجرایی آن از ابتدای سال آغاز شده و هفته آینده این رویداد رقم می خورد.

مدیر اجرایی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شعار این دوره را «پروانه‌های مقاومت در شهر زندگی» اعلام کرد و افزود: این رویداد از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش فروش بلیط های این دسته از فیلم ها از ۱۲ مهرماه آغاز خواهد شد و اکران آن در سینماهای اصفهان انجام می شود که برنامه های جانبی نیز برای این رویداد پیش بینی شده است.

بکتاشیان با بیان اینکه نصف جهان برای این دوره از جشنواره آماده شده، تصریح کرد: حال و هوای دیگری به این مناسبت در شهر ایجاد شده و اصفهان میزبان کودکان و نوجوانان و همچنین هنرمندانی از کشورهای دنیا خواهد بود.

وی یادآورشد: ۱۷۶ فیلم کوتاه و بلند از ۴۸ کشور به دبیرخانه ارسال شده که برترین های آن اکران و معرفی خواهند شد.

معاون سازمانی فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان به برنامه‌های جانبی این جشنواره اشاره کرد و گفت: در شهر اصفهان و مناطق محروم استان اصفهان همزمان با برگزاری این رویداد فعالیت های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به مظلومیت کودکان غزه و دیگر کشورهای آزادی خواه پرداخته می‌شود.

کد خبر 1784122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha