حمله به رژیم عنکبوتی اسرائیل نشانگر عزت و قدرت امت اسلامی است 

حجت الاسلام الهی‌نژاد با بیان اینکه حمله به رژیم عنکبوتی اسرائیل نشانگر عزت و قدرت امت اسلامی است، گفت: این اقدام باعث خوشحالی مردم مظلوم منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان شد.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی‌نژاد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران اظهارداشت: عملیات دیر هنگام  وعده صادق ۲، نماد قدرت بازدارندگی، برتری منطقه ای و قدرت بین المللی جمهوری اسلامی و موجب غرور ملی است.

دبیر مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم افزود: اقدام شجاعانه سپاه قدرتمند اسلام، مشت محکمی بر دهان دولتمردان خبیث آمریکا و سگ نگهبانشان در منطقه است.

وی عنوان کرد: حمله به رژیم عنکبوتی اسرائیل نشانگر عزت و قدرت امت اسلامی و باعث خوشحالی مردم مظلوم منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه در  سراسر جهان ‌گردیده است.

حجت الاسلام الهی‌نژاد با بیان اینکه چند نکته در رابطه با شرایط امروز و  عملیات علیه اسرائیل لازم به توجه است، عنوان کرد: حمله به اسرائیل باید بعد از شهادت رهبر حماس(شهید اسماعیل هنیه) انجام می شد تا شاید در اثر بازدارندگی آن، سید حسن نصرالله و جمعی ار فرماندهان عزیز به شهادت نمی رسیدند، برای دفع شر اسرائیل باید پیشگیری کرد؛ پاسخ های موردی به این رژیم جعلی، مشکل امت اسلامی را حل نمی کند.

وی ادامه داد: حمله به اسرائیل لازم بود ولی کافی نیست و توقف حمله، خلاف تدبیر و حکمت است و اتخاذ چنین تصمیمی؛ موجب تعجب است.

حجت الاسلام الهی‌نژاد بیان کرد: خباثت دولتمردان اسرائیل، نماد سگ هاری است که اگر به او فرصت داده شود، بر درندگی اش افزوده خواهد شد و اگر به اسرائیل فرصت و امان داده شود به جنایاتش ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: به عبارت دیگر دولتمردان گرگ صفت و درنده خوی اسرائیل را باید یکباره درهم کوبید و  این رژیم جعلی را از صفحه روزگار محو و پیکر امت اسلامی را از این غده سرطانی پاک کرد.

حجت الاسلام الهی‌نژاد با بیان اینکه حال سخن این است به کدام دلیل منطقی به سگ هار و گرگ درنده مهلت داده می شود!؟، اظهارکرد: محو رژیم جعلی اسرائیل و برچیدن پایگاه آمریکا در منطقه، کمترین خون‌بهای شهیدان سلیمانی، هنیه و سید حسن نصرالله و دها و صدها شهید عزیز دیگر است، لذا انتظار می رود فرماندهان عزیز نظامی و شورای عالی امنیت ملی در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با تداوم حمله به سگ نگهبان آمریکا، دست دولتمردان جنایتکار آمریکا را برای همیشه از منطقه قطع کنند.

کد خبر 1784183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha