گردهمایی هنری «در مسیر هشتم» در کتابخانه اشراق شهر دلیجان برگزار شد

گردهمایی هنری «در مسیر هشتم» با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور هنرمندان شهرستان دلیجان در کتابخانه اشراق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، گردهمایی هنری با عنوان «در مسیر هشتم» با هدف ترویج سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستان دلیجان در کتابخانه عمومی اشراق برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با استقبال پرشور هنرمندان انجمن های هنرهای تجسمی، خطاطی، داستان نویسی و شاعران دلیجانی همراه بود، علی یوسفی و محمد زارعی شاعران برگزیده کشوری با موضوع امام رضا(ع) به قرائت شعر پرداختند و در ادامه هنرمندان به خلق آثار هنری با محوریت منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداختند.

گردهمایی هنری «در مسیر هشتم» در کتابخانه اشراق شهر دلیجان برگزار شد

فهیمه لطفعلی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلیجان در حاشیه این مراسم گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا(ع)، دارای بخشی ویژه با محوریت حضرت محمد(ص) خواهد بود و مهلت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آذر سال جاری می باشد.

در پایان ضمن نمایش آثار هنرمندان در کتابخانه عمومی اشراق، از شرکت کنندگان در این گردهمایی فرهنگی هنری با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1784190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha