مطالبات به حق مردم در صدر برنامه های نمایندگان مجلس است

شیرین زاد با اشاره به ضرورت رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات مردم اظهار کرد: رویکرد اصلی و مبنای عملکردی نمایندگان مردم البرز در مجلس توجه و رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، طی نشست شورای اسلامی استان البرز که پنجشنبه ۱۲ مهر در خانه ملت با حضور علی شیرین زاد، رییس مجمع نمایندگان این استان برگزار شد، مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز مورد بررسی قرار گرفت.

شیرین زاد در این نشست با تأکید بر اهمیت پیگیری مصوبات توسط اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها، گفت: همت مسئولان استان در پیگیری موضوعات شهرستان‌ها و اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند رضایت عمومی را فراهم کند.

نماینده مردم شریف کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در ادامه به بررسی گزارشات و تعیین خط مشی‌ها پرداخت و بر ضرورت شهرستان شدن محمدشهر، کمالشهر و ماهدشت تأکید کرد.
وی همچنین به موضوع حق آبه مشکین دشت، کمبود آب در بلوار کامیونداران و حل معضل پسماند در شهرک صنعتی اشتهارد اشاره کرد و گفت: رصد گزارشات مردمی نشان می‌دهد که این موارد از اهم انتظارات و مطالبات به حق شهروندان است.

به گفته وی، سامان بخشی به موضوع قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم شوراهای اسلامی در این زمینه تأکید کرد و گفت: با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی به صورت جداگانه در شهرستان‌ها، می‌توان به این موضوعات رسیدگی کرد.

این نشست به بررسی مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز اختصاص داشت و بر لزوم توجه به خواسته‌های عمومی تأکید شد که نشان‌دهنده عزم و اراده نمایندگان استان برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شهروندان و بهبود شرایط زندگی در شهرستان‌های البرز بود.

کد خبر 1784209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha