حماس، بستن مسجد ابراهیمی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بستن مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل از امروز پنجشنبه تا یکشنبه آینده توسط دشمن اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بستن مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل از امروز پنجشنبه تا یکشنبه آینده توسط دشمن اسرائیلی را زمینه سازی آمادگی برای هتک حرمت افراط گرایان است که جنایت و تعرض آشکار به مسجد کاملا اسلامی و نقض حرمت و قداست آن و محدود کردن بیشتر حق مردم ما برای انجام مناسک مذهبی شان  به شمار می‌آید

 این جنبش اعلام کرد: بسته شدن مکرر مسجد ابراهیمی، تداوم ممنوعیت پخش اذان صبح در مسجد و اعمال تدابیر تلافی جویانه علیه ساکنان محله‌های نزدیک آن، چیزی جز سیاست‌های آشکار صهیونیست‌ها نیست که آن را آشکار می‌کند که نشان دهنده بی توجهی به تمام منشورها و قوانین بین المللی است.

 این جنبش از جامعه جهانی خواست تا اقدامات مؤثری برای اتخاذ تدابیر سختگیرانه علیه دشمن صهیونیستی برای توقف حملاتش به سرزمین، مردم و مقدسات فلسطین انجام دهد.

حماس تاکید کرد: جنایات شهرک سازی و یهودی سازی دشمن علیه سرزمین و مقدسات اسلامی ما، درتغییر حقیقت و واقعیت موفق نخواهد بود.

 وی تاکید کرد: مردم صبور ما که در سراسر کشور و خارج از کشور  تا زمان گرفتن حق، آزادی کامل و بازگشت ، به حقوق خود و دفاع از خاک و مقدسات خود پایبند خواهند بود.

کد خبر 1784214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha