سیدحسن نصرالله سرباز ولایت بود

خواهر دبیرکل اسبق حزب الله ترور شهید سیدحسن نصرالله بهای حمایت از جبهه مقاومت بوده است، گفت: عشق به ولایت در ما ریشه دوانده است چراکه سیدحسن نصرالله خود را سرباز ولایت می دانستند اکنون نیز ما خط ولایت را ترک نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   سیدهدی خواهر شهید سید عباس موسوی- دبیرکل اسبق حزب الله لبنان در دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خط شکن در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مازندران و شهید سیدحسن نصرالله،   اظهار کرد: سیدالشهدای مقاومت صالح و امانت دار بوده و با وفای به عهد در جبهه مقاومت جانانه فعالیت نموده است.
وی بابیان اینکه دشمنان اسلام بهترین سربازان و سرداران جبهه مقاومت را به شهادت رساندند تا راه و منش مقاومت پایان یابد اما دشمن بازنده است، گفت: پیکر سیدالشهدای جبهه مقاومت زیر آتش صهیونیست ها برجای مانده و اکنون امکان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام همانند جدش سیدالشهدا امام حسین علیه السلام وجود ندارد.
خواهر شهید موسوی با بیان اینکه سید عباس می گفت رزمنده ای که شهید می شود یعنی یک پیروزی در جبهه اسلام محقق شده و باید قدر این نعمت را بدانیم،   بیان کرد: ترور شهید سیدحسن نصرالله بهای حمایت از جبهه مقاومت بوده است، اذعان کرد: عشق به ولایت در ما ریشه دوانده است چراکه سیدحسن نصرالله خود را سرباز ولایت می دانستند اکنون نیز ما خط ولایت را ترک نمی کنیم.
وی رضایت خداوند متعال را بهترین پیروزی دانست و گفت: هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت ایران از جبهه مقاومت انگیزه بخش رزمندگان در جبهه مقاومت برای رویارویی با صهیونیست هاست.









کد خبر 1784219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha