سیدحسن نصرالله این مجاهد فی سبیل الله بود

امام جمعه کوهدشت گفت: شهید سیدحسن نصرالله این مجاهد فی سبیل الله و سردار سرافراز نیلفروشان به دنبال شهادت بودند، جهاد را گره دادند به مقامی که پاداش آن شهادت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌ علی سپهوند، امروز(۱۲مهرماه)، در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت در مسجد جامع شهرستان کوهدشت اظهارداشت: تفکری که در انقلاب اسلامی توسط امامین انقلاب امروز وجود دارد، روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان است، هرجایی مظلومی در دنیا است اگرچه مسلمان نباشد اگر بتوانیم کاری کنیم، اقدام خواهیم کرد.

امام جمعه کوهدشت افزود: انقلاب اسلامی ایران هرلحظه رو به تلاش، ترقی و پیشرفت است، هر تدبیری که مسئولان در نظر می گیرند، همه صلاح جامعه ما را در نظر دارد، گفتمان انقلاب اسلامی منافع حداکثری ملی است.

وی ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله این مجاهد فی سبیل الله و سردار سرافراز نیلفروشان به دنبال شهادت بودند، جهاد را گره دادند به مقامی که پاداش آن شهادت بود، ماموریت اسلام در جهان همچنان ادامه دارد، با تدابیر معصوم گونه رهبر معظم انقلاب و با پشتیبانی مردم، اقتدار نظام اسلامی را می بینم که بالاترین شاخصه آن فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: امروز ذره‌ای از توان خود را به استکبار جهانی نشان دادیم، شجاع‌ترین فرد ما رهبر فرزانه انقلاب است که اعلام می کند، نماز جمعه را در این شرایط با شجاعت حیدری و روحیه انقلابی اقامه خواهند کرد.

کد خبر 1784224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha