«دستش بر سلاح و زبانش عربی»؛ نگاه ویژه «العین امارات» به پیام مهم رهبری

سایت خبری «العین امارات» در تحلیلی درباره سخنرانی امروز رهبری جمهوری اسلامی ایران، آورده است رهبری ایران هنگام سخنرانی امروز خود دردستش سلاح بود و در اقدامی نادر به زبان عربی سخن می گفت که پیام‌های بسیاری برای متحدان و دشمنانش داشت.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: سایت خبری «العین» امارات امروز پس از بیانات رهبر جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در نمازجمعه تهران، به تحلیل و بررسی این سخنان پرداخت.

العین با تیتر «در یادبود نصرالله در ایران... دست خامنه‌ای روی تفنگ و «زبانش» عربی» نوشت: آیت الله خامنه ای هنگام سخنانی امروز خود دستش را روی تفنگ گذاشت و در حرکتی نادر به زبان عربی سخن گفت و با زبان بدن هنگام سخنرانی در مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله، پیام‌های بسیاری را ارسال کرد.

آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در اقدام نادر و مهم امامت نماز جمعه امروز را برای نمازگزاران را برعهده گرفت. در خطبه خود به حمله موشکی اخیر ایران به اسرائیل و تشدید تنش‌ها بین تهران و متحدانش با تل آویو اشاره کرد.

«دستش بر سلاح و زبانش عربی»؛ نگاه ویژه «العین امارات» به پیام مهم مقام معظم رهبری

العین نوشت: خطبه نماز جمعه امروز، اولین خطبه ایراد شده رهبر جمهوری اسلامی ایران در حدود پنج سال گذشته است که به دلیل شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت و شهادت فرمانده سپاه قدس ایران در جمعه گذشته انجام شد.

این خطبه تنها سه روز قبل از اولین سالگرد آغاز جنگ بین اسرائیل علیه نوار غزه ایراد شده است.

قابل توجه است که آیت الله سید علی خامنه‌ای، درحالی که یک تفنگ در کنار دارد، برای خیل جمعیت حاضر سخنرانی می کند. ناظران معتقدند که این حرکت پیام‌های زیادی برای متحدان و دشمنانش دادرد.

این اولین بار نیست که رهبری جمهوری اسلامی ایران با سلاح دیده می شود یا در کنارش قرار دارد.

 در خطبه امروز همچنین مسئله قابل توجه دیگر، سخنرانی رهبری ایران در اقدامی نادر به زبان عربی است.

آخرین بار که رهبری جمهوری اسلامی ایران امامت نماز جمعه را برعهده داشت به ژانویه ۲۰۲۴ برمی گردد که به شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در حمله تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد برمی گردد.

«دستش بر سلاح و زبانش عربی»؛ نگاه ویژه «العین امارات» به پیام مهم مقام معظم رهبری

کد خبر 1784275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha