وحدت راهکار گذر از بحران انسان کشی و مقابله با اسراییل است

ماموستا رستمی گفت: وحدت راهکار گذر از بحران انسان کشی و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته فراجا و تقدیر از تلاش نیروهای جان برکف انتظامی در حفظ امنیت جامعه اظهار کرد: نیروهای نظامی و  انتظامی  از زمان جنگ تاکنون برای امنیت جامعه تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جنگی بر ما تحمیل شد که شهدای زیادی برای دفاع از آب و خاک جان دادند، افزود: امروز باید برای حفظ این امنیت و آسایض تلاش کرد.

امام جمعه سنندج بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن  وحدت  است و باید این وحدت و انسجام تداوم یابد و روز به روز تقویت شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب دست به کشتار انسانها بویژه ژنان و کودکان بی گناه زده است، افزود: تنها راهکار عبور از بحران نسل کشی مقابله با استکبار و اسراییل وحدت و انسجام است.

وی اضافه کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی از جاده انسانیت منحرف شده و در طول چند ماه ۴۲ هزار نفر از مردم فلسطین و غزه را شهید کرده و هزاران نفر مجروح و آواره شده‌اند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: امروز فریادهایی از غزه و برخی کشورهای اسلامی به گوش می‌رسد باید مسلمانان و مردم آزادی‌خواه را برای کمک همدل کند.

وی ادامه داد: وقتی صدای مظلومی به گوش می‌رسد باید ما هم به این ندا پاسخ دهیم و همراه درد و رنج مظلومین غزه و لبنان و باشیم.

کد خبر 1784282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha