صهیونیست‌ها پس از شکست در عملیات طوفان الاقصی به ترورهای کور روی آورده‌اند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: صهیونیست ها پس از عملیات طوفان الاقصی کنترل و مدیریت خود را از دست دادند بنابراین به ترورهای کور و ناجوانمردانه روی آورده اند و قطعا این ترورها و جنایات صهیونیست ها باعث شکست و اضمحلال آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از فلسفه های اقامه نماز جمعه، افزایش تقوا و معنویت است که بر اثر افزایش تقوا و معنویت، بصیرت هم به‌وجود می آید.
امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری قبل و بعد از شهادت سید حسن نصرالله اطلاعیه ای صادر کردند، ابراز کرد: در این اطلاعیه هم کمک به مردم لبنان هم به‌ عنوان واجب و فرض، بحث جهاد را مطرح فرمودند.
وی ادامه داد: ایشان امروز در خطبه های نماز جمعه تهران قطعا نکات حکیمانه و ارزشمندی خطاب به ملت ایران، ملت لبنان، جهان اسلام خواهند گفت و به آمریکا و صهیونسیت ها هشدار می دهند.
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: جهاد مسئله ای است که فقهای ما هر کجا در گوشه و کنار جهان به مسلمانان ظلم ستمی شود فتوا می دهند که در حد توان مسلمان مظلوم را یاری کنید مستند این حکم، آیات و روایات قرآن کریم است.
خطیب جمعه جیرفت تصریح کرد: امروز همه باید با افزایش بصیرت و آگاهی بخشی دروغ ها، شایعات و روایت های دروغ دشمنان را با انتشار مطالب واقعی، مستند و امید آفرین خنثی کنیم.
وی تاکید کرد: مطابق امر ولی فقیه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه مسلمانان واجب است که در حد توان به مردم مظلوم لبنان کمک های مادی کنند.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه حزب الله لبنان متکی به شخص نیست، خاطرنشان کرد: اسلام با رحلت پیامبر اکرم (ص) از بین نرفت بلکه باقی ماند و حزب الله و جبهه مقاومت نیز با شهادت امثال سید حسن نصرالله ها باقی خواهد ماند و بیشتر از گذشته خواهد درخشید و قطعا حزب الله از عوامل اضمحلال رژیم صهیونسیتی خواهد بود.  
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حزب الله لبنان به فرموده امام راحل برترین حجت الهی برای ایستادگی در مقابل ستمگران صهیونیستی است، ابراز کرد: حزب الله جبهه حق می باشد و حق ماندنی است، حزب الله لبنان پس از شهادت سید حسن نصرالله به نقاط حساس نظامی و اقتصادی رژیم صهیونسیتی ضربات سختی را وارد کرد.
وی بیان کرد: گر چه رژیم جعلی خانه های مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را تخریب می کند و زنان و کودکان بی گناه را می کشند اما این جنایات دلیلی بر پیروزی رژیم صهیونسیتی نیست.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: صهیونسیت ها پس از عملیات طوفان الاقصی کنترل و مدیریت خود را از دست دادند بنابراین به ترورهای کور و ناجوانمردانه روی آورده اند و قطعا این ترورها و جنایات صهیونیست ها باعث شکست و اضمحلال آنها خواهد شد.
خطیب جمعه جیرفت عنوان کرد: عملیات موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه غیور و دلاور به شهرهای مهم اسرائیل و نقاط حساس اسرائیل، برگ زرینی در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارنامه درخشان نیروی مسلح به ویژه هوا فضای سپاه است.
 وی اضافه کرد: به اعتراف صهیونسیت ها۹۰ درصد از موشک های شلیک شده از تهران و سایر نقاط ایران اسلامی به اهدافی در اسرائیل اصابت کرده و به آنها خسارات زیاد واردکردند
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: چنانچه بار دیگر رژیم صهیونسیتی مرتکب کوچک ترین خطایی شود حملات ایران مخربت تر و سهمگین تر خواهد بود و در لحظات اندکی حیفا و اورشلیم با خاک یکسان خواهند شد.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: دشمن صهیونیستی پس از شهادت شهید هنیئه و سید حسن نصرالله می خواست القا کند که ایران دست از یاری مقاومت برداشته و از انتقام پشیمان شده است اما مردم شجاع، غیور و قهرمان ایران هراسی از این جوسازی ها نداشته و با صبر حکیمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخی دندان شکن به دشمن صهیونیستی دادند.
وی عنوان کرد: نقشه ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط آمریکای فریبکار در نیویورک طراحی شده و در واقع عامل این ترورهای ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار و غرب و اسرائیل این فرزند نامشروع آنهاست.  
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: نظام همواره پای حرفش ایستاده است این نظام مقتدر امثال صدام را با دست خالی به هلاکت رساند و با تمام فتنه ها مبارزه کرد و در وعده صادق ۲ ضربات سهمگینی به نقاط حساس اسراییل وارد کرد.
خطیب جمعه جیرفت خطاب به رژیم صهیونسیتی، ابراز کرد: شما یکسال است که با یک گروه اندک محاصره شده مستضعف غزه در باریکه می جنگید اما هنوز به مقاصد خود نرسیده اید  و با حزب الله لبنان که یک دولت و حکومت نیست در جنگ هستید چه طور فکر می کنید که با نظام مقدس جمهوری اسلامی که دارای نیروهای قدرتمند و مردمی فداکار و با شهامت است می توانید مقابله کنید؟.
وی ضمن گرامیداشت هفته انتظامی و تبریک این هفته به نیروهای خدوم انتظامی شهرستان جیرفت، گفت: امروز حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی مجهز به هوش، زکاوت، اقتدار، بصیرت و محبت به مردم هستند.

کد خبر 1784287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha