عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است

آیت الله شعبانی ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ و تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح ایران در موفقیت این عملیات گفت: در این عملیات قدرت و اقتدار ایران را دیدیم که چگونه اقتدار و صلابتمان را به رخ جهانیان کشاندیم و این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است.

به گزارش  خبرنگار، خبرگزاری شبستان از همدان، آیت آلله حبیب الله شعبانی، امروز جمعه ۱۳  مهر ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله  گفت: این ضایعه بزرگ برای همه کسانی که دل در گرو جریان حق و جبهه حق دارند و هر کسی که در عالم نسبت به عدالت نسبت به ایستادگی در مقابل طاغوت‌ها دغدمند است دردناک بود.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه همدان با گریزی به زندگی نامه شهید حسن نصرالله و اقدامات ارزشمند ایشان در جبهه مقاومت گفت: ایشان از شاگردان سید عباس موسوی بود و در دوران طلبگی نیزارتباطی با مرحوم شهید صدر داشتند، هم تحت تربیت مرحوم سید عباس موسوی بودند و در واقع از طلاب تربیت شده در مکتب علوم دینی  از محضر اساتید بزرگ در نجف و قم بودند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی این شهید بزرگوار در طول ۳۲ سال در حزب الله لبنان وی را محور وحدت در جامعه شیعه لبنان دانست وتصریح کرد: در واقع ایشان تلاش کردند تا یک جامعه شیعه یک دست در لبنان به وجود آید هر چند امروز دشمن تلاش می کند بین ارتش و حزب الله اختلاف ایجاد  کند.

شعبانی با بیان اینکه دشمن با فضاسازی‌های رسانه‌ای خودش حتی تلاش کرد بین جمهوری اسلامی و حزب الله افتراق ایجاد کند گفت:  آنها در فضاهای رسانه‌ای خودشان اعلام کردند جمهوری اسلامی حزب الله  رو کنار گذاشته و از آنها حمایتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سید حسن نصر الله به حزب الله عظممت بخشید و اشخاص بزرگی را در مکتب خود تربیت کرد گفت:  امروز هر کدام از تربیت شدگان مکتب سید حسن نصر الله خودشان یک مکتب بوده که اجازه نخواهند داد مکتبی و مسیری که ایشان ترسیم کرده آسیب ببیند و این مکتب همچنان استمرار خواهد داشت.

خطیب جمعه همدان با اشاره به نحوه ترور و شهادت سید حسن نصر الله تصریح کرد:  دستور ترور ایشان از مرکز نیویورک، مرکزی که سازمان بین الملل در آن واقع است، سازمنی که وظیفه اش صلح و مراقبت از تنش و جلوگیری از جنگ است صادر می‌شود و و جالب اینجاست که آمریکا از این ترور  اظهاربی خبری می‌کند و جای سوال اینجاست که آمریکایی که خود حامی رژیم صهیونیستی است از این اتفاق اظهاربی اطلاعی می‌کند.

وی در ادامه ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ و تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح ایران در موفقیت این عملیات گفت: در این عملیات قدرت و اقتدار ایران را دیدیم که چگونه اقتدار و صلابتمان را به رخ جهانیان کشاندیم  و این عملیات نشان داد  که جمهوری اسلامی پشتوانه محکم جریان مقاومت است

 شعبانی ادامه داد: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی و ایران صاحب دنیای اسلام است نشان داد  که جریان مقاومت  و مظلونیان  عالم بی پشتوانه نیستند و پشتوانه آنها جمهوری اسلامی است.

امام جمعه هدمان با اشاره به اینکه ملت ما با دست خالی هشت سال در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام ابرقدرتهای ظلم ایستاد و به پیروزی رسید گفت: امروز با قدرت و صلابت با موشک‌هایی که داریم  در ۱۲ دقیقه تل‌آویو را شخم می‌زند وو هر چه  این عددها بالاتر می‌رود دنیا شگفتی های ایران را  بیشتر می بیند

وی با  اشاره به خصوصیات رهبر معظم انقلاب به عنوان دهبری مدبر و آگاه گفت: رهبر ما در نقش ولی فقیه جامعه  در وقت خطر عزمش راسختر شده و با تدبیر و رهبری همراه ملت می‌شود و از همه جلوتر است در حالی که رهبران آنها هنگام شنیدن آژیر خطر به پناهگاه پناه برده و در هنگام خواندن بیانه‌ها  دستشان می‌لرزد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این شجاعت و بزرگی نه تنها  در رهبری بلکه در دولتمردان وملت ایران موج می‌زند و در این وقایع حضور وزیر امور خارجه کشورمان در بیروت نشان از شجاعت دولتمردان ایران اسلامی  داشته و این نشان دهنده این است که جریان دیپیلماسی ما با وحدت و اقتدار ارزشمند است.

وی همچنین ضمن تبریک هفته فراجا از زحمات نیروهای غیور انتظامی تقدیر کرد و گفت:  زحمات استاندار سابق همدان قابل تقدیر است و استاندار جدید نیز فردی با سابقه و انقلابی در عرصه‌های مختلف بوده که امیدواریم منشاء خدمات خیری در استان همدان باشد.

کد خبر 1784288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha