عدم وحدت در بین کشورهای اسلامی باعث گستاخ‌تر شدن رژیم صهیونیستی شده است

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: متأسفانه عدم وحدت در بین کشورهای اسلامی و از سوی دیگر سکوت مجامع بین‌المللی باعث گستاخ‌تر شدن رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز جمعه۱۳ مهر ماه  حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه  با اشاره به اینکه سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، بزرگ‌پرچمدار پرافتخار جبهه‌ی اسلام است، گفت:سید حسن نصرالله پس از ده‌ها سال مجاهدت در مبارزه با نظام سلطه و نماینده‌ی جنایتکار آن، رژیم جعلی، منحوس و خونریز صهیونیستی، به‌همراه جمعی از یارانش آسمانی شد.

جمعه موقت کرمانشاه افزود: این عالم مجاهد و رهبر مدبر، تمام عمر خود را مخلصانه و شجاعانه در خط مقدم دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد و در نهایت در مسیر آزادی قدس شریف، به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به‌دست جنایتکارترین اشرار عالم به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک تا زمانی که انقلاب و نظام از آرمان‌های آزادیخواهانه خود کوتاه نیاید دشمنی ها نیز علیه او ادامه خواهد داشت و ما به عنوان ملتی آزاده به خود می‌بالیم که امروز در برابر جهان استکبار یک تنه ایستاده‌ایم و این نشان از عزت و شرف ملت ایران دارد.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار کرد:شهید سید حسن نصرالله ساختار حزب الله را به گونه ای طراحی کرده که با خیال راحت می توانیم بگوییم حتی اگر او هم نباشد دیگر رزمندگان اسلام می توانند رسالتش را پیش ببرندلذا دشمن خیال می کرد که با شهادت سید حسن نصرالله پرونده حزب الله را می بندد اما اینگونه نیست چرا که در راس حزب الله و جبهه مقاومت رهبر عزیزمان قرار دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب  با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران گفت: اهمیت خطبه های امروز رهبری که بزرگترین گردهمایی سیاسی ملت ایران محسوب می شود کمتر از عملیات وعده صادق نیست چرا که سیاست های جبهه مقاومت تبیین می شود و خون تازه ای در رگ های آن جاری می شود همچنین آن دسته از کشورهای سست عنصر و آمریکای جنایتکار نیز اگر بخواهند با اسراییل همراهی کنند جمهوری اسلامی تمام منافعشان را به آتش خواهد کشید.

 وی افزود: درس بزرگ سید مقاومت به همه آزادگان و دوستانش در سراسر دنیا، ایمان و توکل به خداوند متعال و استقامت در مسیر مبارزه با بزرگ ترین ظالم دنیا یعنی اسرائیل خون آشام و حامی بزرگش آمریکا است و قطعا این جنایت بزرگ بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و در رأس آن حزب الله لبنان با عزم و اراده قویتر، راه این شهید  را برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهند داد و به حول و قوه الهی رژیم جانی و کودک کش با این جنایت سقوطش را تسهیل کرد.

کد خبر 1784290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha