شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی در خیابان‌های اردن + فیلم

هزاران نفر از مردم اردن پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌های «امان»، پایتخت این کشور و دیگر شهرهای آن آمدند و حمایت خود را از مردم غزه و لبنان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس‌تی ‌وی»، هزاران نفر از مردم اردن پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌های «امان»، پایتخت این کشور و دیگر شهرهای آن آمدند و حمایت خود را از مردم غزه و لبنان اعلام کردند.

آنها علیه حمایت آمریکا از جنایات اسرائیل شعار سر دادند و انفعال جامعه جهانی در قتل‌عام‌های مستمر رژیم و هدف قرار دادن غیرنظامیان در غزه را محکوم کردند.

معترضان همچنین جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و پزشکی به غزه را محکوم کردند.

«وائل السقا»، دبیرکل جبهه اقدام اسلامی گفت: پروژه صهیونیستی رو به زوال است، هیچ هدفی از رژیم صهیونیستی نه از نظر سیاسی و نه نظامی محقق نشده است.

وی افزود: اسرائیل در تلاش است تا با جنایات خود در کرانه باختری، جنوب لبنان و حمله به غیرنظامیان بر خسارات خود را سرپوش بگذارد.

السقا تاکید کرد که موجودیت اسرائیل در داخل به نابودی کشیده خواهد شد و طوفان الاقصی در دومین سال خود با شکست این اشغال برای همیشه وارد نشانه های پیروزی خواهد شد.

عبدالمجید دندیس، یکی از اعضای حزب وحدت مردمی، گفت: پیام امروز ما در آستانه سالگرد هفتم اکتبر این است که مقاومت برای ادامه رویارویی با اسرائیل آمادگی کامل دارد.

اسرائیل پس از انجام عملیات تلافی‌جویانه و غافلگیرانه گروه‌های مقاومت فلسطینی در سرزمین های اشغالی، جنگ غزه را آغاز کرد.

همزمان با جنگ، رژیم محاصره همه جانبه‌ای را در غزه اغاز کرد که جریان مواد غذایی، دارو، برق و آب را به داخل خاک فلسطین کاهش داده است.

تظاهرکنندگان اردنی همچنین بمباران هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل علیه لبنان را محکوم کردند.

اسرائیل از اکتبر 2023، زمانی که نسل کشی در نوار غزه را آغاز کرد، لبنان را نیز هدف قرار داده است.

جنبش مقاومت حزب الله لبنان با عملیات تلافی جویانه متعدد به این تجاوز پاسخ داده و اسرائیل را هدف قرار داده است.

این جنبش قول داده است تا زمانی که رژیم اسرائیل به جنگ غزه ادامه دهد، به عملیات خود علیه اسرائیل ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی تاکنون از پذیرش فراخوان های گسترده بین المللی برای اعلام آتش بس خودداری کرده و به حملات وحشیانه خود از طریق هوا، زمین و دریا در غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه می دهد.

کد خبر 1784312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha