جمع آوری ۵ میلیارد ریال نذورات مردمی در پویش نذر کاشی در آران و بیدگل

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل از تمدید پویش نذر کاشی تا پایان سال خبر داد و گفت: طی ۶  ماه گذشته یک هزار و ۵۳۰ شهروند آران و بیدگلی با خرید کاشی، بالغ بر ۵ میلیارد ریال در این طرح مشارکت کردند.

مرتضی مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در پی استقبال بی نظیر مردم دارالشهدای شهرستان آران و بیدگل و دفاتر نمایندگی ستاد در شهرهای ابوزیدآباد، نوش آباد و سفید شهر، طرح پویش نذر کاشی صحن و شبستان عقیله بنی هاشم  حضرت زینب کبری سلام الله علیها در کربلا، با موافقت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان تا پایان سال جاری تمدید شد.

مرتضی مردان افزود: این طرح از بهمن ماه سال گذشته در آران و بیدگل آغاز شد و طی ۶  ماه گذشته یک هزار و ۵۳۰ شهروند آران و بیدگلی با خرید کاشی و اهدا نذورات خود بالغ بر ۵ میلیارد ریال در این طرح مشارکت کردند که از این میزان، ۷۵۰ میلیون ریال آن را طلا و جواهرات شامل می شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل در ادامه بیان داشت: هر سهم کاشی برابر با  مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است  که اهدا کنندگان  می توانند به عنوان باقیات الصالحات  با اهدای هرسهم کاشی به نام خود و دیگر اعضای خانواده، بستگان، پدر و مادر، اموات  و شهدای  وابسته  را در پشت هر کاشی ثبت کنند تا در صحن مذکور نصب شود.

مردان ادامه داد: تولید کاشی صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در کربلا به ستاد عتبات عالیات استان اصفهان سپرده شده است و در حال حاضر سه کارخانه در اصفهان مشغول تولید کاشی هستند و پشت نویسی کاشی ها از سراسر کشور به این استان واگذار شده است.

وی افزود: دوستداران اهل البیت و علاقه مندان و خیران برای مشارکت در این پویش کاشی حرم می توانند  نام و نام خانوادگی خود را از طریق پیام رسان ایتا به آیدی ATABAT@-AB  ارسال و یا با شماره های ۶۶۵۶- ۲۹۵-  ۰۹۲۲ یا ۰۳۱۵۴۷۰۶۵۶۶ تماس گرفته  و با پرداخت مبلغ هر سهم  و ثبت یک شماره همراه جهت ارسال پیامک به شماره حساب ۰۱۱۶۳۹۵۲۵۶۰۰۳  و یا شماره کارت ۰۷۹۹-۹۰۴۹-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات شعبه آران و بیدگل بنام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان آران و بیدگل  نام خود را در پشت کاشی حرم ثبت کنند.  

کد خبر 1784356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha