تمدن سازی رسانه تمدنی می خواهد

سردار فرمانی با بیان اینکه تمدن سازی رسانه تمدنی می خواهد، گفت: روایت صحیح و متقن از ملزومات پیروزی جبهه حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سردار مقداد فرمانی- دبیر اشراف راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه دیار علویان خط شکن که در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه در باب اهمیت رسانه باید گفت ارتباطات یک ابزار راهبردی برای نیل به اهداف یک سازمان، تفکرو مکتب است، اظهار کرد: اگر بخواهیم برای رسانه فرآیندهایی را برشماریم می شود در سه حوزه اطلاع رسانی، اقناع رسانی و ترغیب وجذب به گفتمان هدف اشاره داشت.

وی با بیان اینکه حوزه اطلاع رسانی به دنبال سازگارکردن و اصلاح نگاه جامعه به روایت اول است، افزود: یکی از موثرترین روش هایی که می شود در جنگ روایت ها حرف غالب را بزند این که اولا روایت اول نقل شود ثانیا این روایت در درونیات مخاطب قلاب شود.

سردار فرمانی به اولین سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: بخش عمده این عملیات یک عملیات رسانه ای بود که متاسفانه برخی از سوی عمد یا از سوی ناآگاهی این عملیات را زیر سوال بردند.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند: «عملیات طوفان الاقصی درست، منطقی و حق فلسطینیان بوده است»، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی و کار رسانه ای گردان حماس موجب شد وجدان های زنده که پذیرش حق را داشتند به خودشان بیایندو برای انتقال جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین راهپیمایی کنند.

سردار فرمانی اذعان کرد: به برکت جریان‌های رسانه‌ای پرده از چهره کودک‌کش اسرائیل برداشته شده  چراکه اگر در این ماه‌ها جریان رسانه‌ای با این قوت ادامه نداشت، بازهم حق مردم مظلوم غزه همچون ۷۵ سال گذشته در سکوت خبری تضییع می‌شد.

وی با بیان اینکه تناضع بین جبهه حق و باطل تمامی نخواهد داشت، گفت: آن چه برنده افکار عمومی است کسی است که بتواند روایت اول را در سطح جامعه داشته باشد.

سردار فرمانی با بیان اینکه جبهه حق نیاز به جریان سازی دارد، افزود: روایت صحیح و متقن از ملزومات پیروزی جبهه حق است. به طور نمونه برگزاری راهپیمایی روز قدس، 22بهمن و ... هرساله با قوت انجام می شود چراکه جریان سازی رسانه ای از حق بودن جبهه اسلام تصویر شود.

وی با بیان اینکه تمدن سازی رسانه تمدنی و انسان تمدنی می خواهد، خاطرنشان شد: رسانه ها نفش اول را برای فرهنگسازی تمدن گرا ایفا می کنند.

کد خبر 1784358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha