جمعه نصر، جلوه ای از مباهله بود

حجت الاسلام دیلم گفت: جمعه نصر، جلوه ای از مباهله با کفار و مشرکان و نمایش اقتدار، گذشت، ایثار و ایمان به وعده الهی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم در یادداشتی گفت: یکی از دلایل حمایت آمریکا از رژیم جعلی و غیر مشروع اسرائیل، تثبیت تمدن غربی و مقابله با تمدن اسلامی است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: آمریکای جنایتکار با حمایت همه جانبه از اسرائیل غاصب و کودک کش، تقابل جبهه کفر و ایمان را رقم زد و ضمن ایجاد اختلاف و تفرقه در خاورمیانه با استثمار منابع مادی، معنوی و سرمایه های انسانی مسلمین به دنبال تثبیت کدخدایی و القای فرهنگ غرب در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف، سگ هار آمریکا با نقض قوانین انسانی و بین المللی و حمله به لبنان و یمن و ترور فرماندهان جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، ایران عزیز و رهبر فرزانه انقلاب را تهدید کرد و در رسانه ها شایعه کردند رهبر ایران را به پناهگاه و جای امن بردند.

حجت الاسلام دیلم گفت: اما بر خلاف نظر تحلیلگران منطقه ای، ولی امر مسلمین جهان، علاوه بر اینکه از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند در اقدامی مقتدرانه، پیشگیرانه و بازدارنده نمازجمعه را اقامه کردند و این اقدام مبارک، خون تازه ای در وجود جبهه مقاومت جاری و لرزه بر اندام رژیم غاصب افکندند.

وی افزود: نماز جمعه نصر، به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد و بر خلاف معمول نماز عصر را خودش اقامه و بعد از نماز با مسئولان گفتگو کردند و برای رفتن عجله ای نداشتند تا به رژیم غاصب بفهماند ما در هنگام تهدید به میدان می آییم و شما به پناهگاه می روید  ما در مصلی تهران هستیم و شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

علاوه بر آن، حضور فرزندان عالم و فاضل مقام معظم رهبری دامت برکاته، مسئولین عالی رتبه نظام، روسای قوا و حضور پرشور مردم از سراسر کشور، جلوه ای از مباهله با کفار و مشرکان و نمایش اقتدار، گذشت، ایثار و ایمان به وعده الهی بود و بار دیگر فرمایش امام راحل را تایید کرد که فرمودند: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی است.

کد خبر 1784422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha