نماز نصر پیام مهمی را به دنیا مخابره کرد

حسن‌پور با تقدیر از شجاعت نیروهای مسلح در اجرای عملیات «وعده صادق ۲» گفت: عملیات وعده صادق ۲ و حضور باشکوه مردم در نماز جمعه بیانگر قدرت مردمی و نظامی ایران است که پیام مهمی به دنیا مخابره کرد.

شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور باشکوه مردم در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه این هفته قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با پادگان نظامی رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد.

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران یکپارچه در روز جمعه با حضور در نماز جمعه وفاق ملی را به تصویر کشیدند و به دنیا اعلام کردند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران، خاطرنشان کرد: باید منویات رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش و آنها را چراغ راه کنیم چرا که حضور میلیونی مردم در نماز جمعه ثمره گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حسن پور با تقدیر از شجاعت نیروهای مسلح در اجرای عملیات «وعده صادق ۲» گفت: عملیات وعده صادق ۲ و حضور باشکوه مردم در نماز جمعه بیانگر قدرت مردمی و نظامی ایران است که پیام مهمی به دنیا مخابره کرد.

کد خبر 1784423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha