ملت ایران زیر باز ظلم و قلدری نمی رود/هیمنه پوشالی صهیونیسم درهم شکست

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه ملت ایران همراه و هماهنگ با حاکمیت است، گفت: «عملیات وعده صادق ۲ » هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

حجت الاسلام سید محمد موحد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: اقدام به جا و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیام های مختلف و متعددی داشت که یکی از پیام ها برای دنیای استکبار بود که بفهمند ملت ایران، ملتی نیست که تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و قلدری بروند؛ قلدری را با قلدری جواب می دهند.

نماینده مردم بهمئی و کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران به آمریکا نشان داد که قدرتی که شما ادعا می کردید، قدرت پوشالی در دفاع از اسرائیل برای ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد و ملت ایران تمام قد در مقابل هر نوع تجاوز، ایستادگی خواهد کرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیام دیگر عملیات «وعده صادق ۲» به خود اسرائیل بود مبنی بر اینکه اسرائیل ما در یک میزانی تحمل داشتیم و تحمل می کردیم، الان دیگه ما امکان ندارد و با قدرت تمام پاسخ خواهیم داد و اگر کوچک ترین حرکتی انجام بدهد باید بداند که اسرائیل در آستانه محو و نابودی است.

وی تصریح کرد: به همه کسانی که چه در داخل و خارج کشور، احساس می کنند که اسرائیل یک قدرتی است و اقتداری دارد؛ اینها باید بدانند که اگر اسرائیل اقتداری دارد این اقتدار در مقابل کسانی است که حاکمیت رژیم شان پوشالی است نه برای ایرانی که ملت ایران و حاکمیت هماهنگ و با همراهی هم حرکت می کنند اهمیتی ندارد و به حول و قوه الهی، اسرائیل متوجه شد که ایران همان ایران مقتدر است و باید بساطش را از منطقه جمع کند.

کد خبر 1784424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha