بیانیه مهم حزب الله لبنان درباره انتشار اخبار منسوب به این جنبش

پس از انتشار اخبار منسوب به مقامات حزب الله مبنی بر سرنوشت مقامات این جنبش در پی حملات اسرائیل به ضاحیه جنوبی، جنبش حزب الله لبنان امروز بیانیه مهمی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، پس از انتشار اخبار منسوب به مقامات حزب الله مبنی بر سرنوشت مقامات این جنبش در پی حملات اسرائیل به ضاحیه جنوبی، روابط رسانه‌ای حزب الله لبنان امروز (شنبه ۱۴ مهر) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مجددا تاکید می کنیم که «منابع در حزب الله» وجود ندارد و انتشار اخبار کذب و شایعات بی ارزش درباره وضعیت ساختاری و تشکیلاتی مقامات ارشد در حزب الله در چارچوب جنگ روانی توسط برخی رسانه‌ها انجام می شود.

روابط عمومی حزب الله در بیانیه خود آورده است: برخی از رسانه‌ها اخباری را منسوب به منابعی در حزب الله منتشر کردند که مربوط به سرنوشت مقامات حزب الله درپی حملات وحشیانه در ضاحیه جنوبی است. آخرین این رسانه ها خبرگزاری فرانسه است که اخبارش را به یکی از مقامات ارشد در حزب الله نسبت داده است.

در این بیانیه تاکید شد: تکرار این نکته برای مهم است که ما هیچ منبعی در حزب الله نداریم و موضع ما در بیانیه رسمی منتشر شده توسط روابط رسانه‌ای حزب الله صادر می شود.

در این بیانیه آمده است: برخی از رسانه‌ها به ویژه تعدادی از سایت‌ها اخبار کذب و شایعات بی ارزش مربوط به وضعیت ساختاری و تشکیلتی تعدادی از مقامات ارشد حزب الله را منتشر کردند که این اقدام در چارچوب جنگ روانی و اخلاقی علیه مقاومت توسط کسانی است که قلم و زبان و منصب خود را در خدمت اشغالگران صهیونیستی قرار دادند.

کد خبر 1784458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha