آمادگی سپاه و هلال احمر گیلان برای جمع آوری و ارسال کمک‌های بشردوستانه به کشورهای جنگ زده

سپاه قدس گیلان با همکاری جمعیت هلال احمر استان در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، لبنان، یمن و فلسطین جهت جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین اعلام آمادگی کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی سلیمی _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در نشست با معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با دستور مقام معظم رهبری در راستای کمک به مردم جنگ زده لبنان، غزه، یمن، جمعیت هلال احمر استان گیلان آمادگی جمع آوری کمک های مردمی را در دستور کار قرار داده است.  

وی با بیان اینکه با ایجاد پایگاه ها در سطح استان کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری می کنیم به استقرار ۵۶ پایگاه اشاره کرد و گفت: در شهرستان ها ۵۸ صندوق و ۴۷ دستگاه کارت خوان با ظرفیت ۶۵ نیروی استانی و ۴۹ عضو داوطلب در حال جمع آوری کمک های مردمی هستیم.

سلیمی با اشاره به همکاری سپاه قدس استان گیلان برای جمع آوری این کمک ها، اظهار کرد: تمامی شعب جمع آوری پایگاه های هلال احمر، میدان های اصلی شهر و تمامی پایگاه های مقاومت بسیج و رده های نواحی شهرستانی با هماهنگی مجموع بسیج اقشار در این طرح مشارکت دارند.  

وی با اذعان به اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست و ولایتمدار طی  کاروان کمک های مردمی به مسلمانان لبنان ارسال می شود، تصریح کرد: نیازمندی ها شامل چادر، پتو، موکت، انواع  کنسروجات، موتور برق سیم، لامپ، مواد شوینده و بهداشتی ... است.

سلیمی با تاکید به اهدا و جمع آوری اقلام نو و در خور شایسته آسیب دیدگان اضافه کرد: کمک های نقدی به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک های ملی، ملت و بانک مرکزی جمهوری واریز شوند.

وی اضافه کرد: مردم کمک های نقدی خود را نیز می توانند با کد دستوری از طریق نرم افزار ستاره ۱۱۲ ستاره ۱ مربع به مردم لبنان، ستاره ۱۱۲ ستاره ۵ مربع به مردم غزه، ستاره ۱۱۲ ستاره ۷ مربع برای مردم یمن، واریز کنند.  

آمادگی سپاه و هلال احمر گیلان برای جمع آوری و ارسال کمک‌های بشردوستانه به کشورهای جنگ زده


سرهنگ احمدرضا منشوری_ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از آمادگی سپاه قدس گیلان برای کمک به مردم جنگ زده خبر داد.

 وی با اشاره به محکومیت اقدامات نظامی اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه، لبنان و یمن، اظهار کرد: با جمع آوری کمک های مردم با همکاری جمعیت هلال احمر از مردم بی دفاع و مظلوم غزه، لبنان، فلسطین و یمن در راستای مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی حمایت خواهیم کرد.

سرهنگ منشوری با بیان اینکه پایگاه های مقاومت در رده های مختلف آماده همکاری با هلال احمر هستند، افزود: با افزایش حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از عموم مردم به خصوص خیرین جهت کمک دعوت به عمل  می آید.

آمادگی سپاه و هلال احمر گیلان برای جمع آوری و ارسال کمک‌های بشردوستانه به کشورهای جنگ زده

کد خبر 1784459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha