رتبه‌های برتر کنکور شهرستان بیرجند تجلیل شدند

طی مراسمی ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر یک رقمی، دورقمی و سه‌رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۳ و برگزیدگان کنکور فرهنگیان در شهرستان بیرجند شامگاه شنبه (۱۴ مهر) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌هاشان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد شامگاه شنبه (۱۴ مهر) در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۳ در مرکز استان اظهار کرد: عواملی همچون پدر و مادر، مکتب، فرهنگ و محیط نقش بسیار مهمی در تربیت اجتماعی  افراد دارد.

وی با بیان اینکه امسال تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان رتبه‌های برتر کنکور شدند، گفت: امسال در سه پایه نهم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت نهایی برگزار شد و تصحیح اوراق الکترونیکی و در خارج استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: رتبه اول کیفیت تصحیح درست با کمترین میزان انحراف به استان خراسان جنوبی اختصاص دارد و به زودی نتایج ارتقای سطح معدل کشوری را خواهیم دید و امیدواریم با تلاش معلمان و دانش‌آموزان این ارتقا را داشته باشیم.

مجید بهدانی- مدیر آموزش و پرورش بیرجند در این مراسم گفت: جمعی که در این مکان حضور دارند رتبه‌های تک‌رقمی، دورقمی، سه‌رقمی و همچنین برگزیدگان کنکور فرهنگیان و مدیران و خانواده‌های آنان هستند و همه آمده‌ایم برای ارج نهادن به مقام معلمان متخصص و متعهد شهرستان بیرجند که در سطح کشور زبانزد هستند.

گفتنی است، در این مراسم ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر یک رقمی، دورقمی و سه‌رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۳ و برگزیدگان کنکور فرهنگیان شهرستان بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌هاشان تجلیل شدند.

کد خبر 1784463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha