هزینه‌ای که در سازش می‌دهیم با مقاومت قابل قیاس نیست

حجت‌الاسلام ذاکر با بیان اینکه هزینه‌ای که در سازش می‌دهیم با مقاومت قابل قیاس نیست، گفت: پس از شهادت سیدحسن نصرالله، ایجاد وحدت و همدلی و ایجاد امکانات واحد برای مبارزه با صهیونیسم به اصل مهمی تبدیل شد و این راه باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: مذاکره، راه نجاتِ مسلمانان نیست بلکه ایستادگی و مقاومت راه نجات مسلمانان می باشد. هزینه ای که در صلح و سازش می دهیم قابل مقایسه با هزینه ای که در مقاومت می دهیم، نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت سیدحسن نصرالله منشا اتحاد و تمرکز نیروهای حزب الله در دشمن شناسی و از بین بردن دشمن شده است.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله، راه مقاومت را شفاف و اراده محور مقاومت را تقویت کرد، خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز افرادی که نسبت به راه مقاومت شبهه ای داشتند، متوجه شدند دشمن از انجام هیچ جنایتی فروگذاری نمی کند و مذاکره با دشمن ثمری ندارد.

حجت الاسلام ذاکر با تاکید بر اینکه نژادپرستی ذاتی صهیونیست ها اجازه نمی دهد تا مسلمانان رشد و توسعه پیدا کنند، تصریح کرد: استقامت و مقاومت درسی است که از شهادت سیدحسن نصرالله باید بیاموزیم.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله شفافیت راه مقاومت را به همه عیان کرد، گفت: پس از شهادت سیدحسن نصرالله، ایجاد وحدت و همدلی و ایجاد امکانات واحد برای مبارزه با صهیونیسم به اصل مهمی تبدیل شد و این راه باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام ذاکر با تاکید بر تقویت محور مقاومت، خاطرنشان کرد: اگر در مواجهه با رژیم غاصب اسرائیل کوتاهی کنیم، ضربه سهمگینی خواهیم خورد بنابراین باید در مواجهه با رژیم کودک کش، با کمک جوانان خلاق، تغییر روش های مبارزه، استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی و روش های نوین بکوشیم تا رژیم غاصب اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم.

کد خبر 1784478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha