هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی، زدن ریشه‌ی خانواده است

آیت الله عبادی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه از ناحیه لیبرال دموکراسی غرب بر ما تحمیل شده است، گفت: در حوزه فرهنگ بی‌حجابی پایان کار نیست بلکه نهایت هدف دشمن از بین بردن خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۱۵مهر) در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان فراجای استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در ده‌ها مسئولیتی که نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی دارد که هر یک از این مأموریت‌ها در جایگاه خودش اهمیت بالایی دارد اما بیش از همه نقش فرهنگی حائز اهمیت می‌باشد که موجب ثبات نظام و جامعه و ملت است در عین حالی که به عنوان ظاهر و از نظر لفظی خیلی مشهود نیست.

وی افزود: نقش فرهنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه مقابل دشمنان قسم خورده اسلام است که چه در طول تاریخ و بالاخص در زمان کنونی بنا دارند قانون‌شکنی، اعتیاد، فحشا و منکرات و انواع و اقسام ابزاری که در دستشان است را برای فساد جامعه بکار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: تاریخ گویا و مستند است که از ۵۰۰ سال قبل که اروپا به عنوان استعمارگر به جان ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان دنیا  افتاده و ۲۰۰ سال قبل از آن که کشور مسلمان اندلس را براساس ترویج فساد فرهنگی فروپاشید و آنگاه در قتل و عامی نظیر آنچه که امروز در فلسطین می‌بینید حتی کودکان را با شمشیر می‌کشتند.

آیت الله عبادی با بیان طرح فرهنگی دشمن برای ترویج فساد و فحشا  و تسلط بر جامعه اسلامی، عنوان کرد: استعمارگران اروپایی در مستندی می‌گفتند برای تسلط بر هر جامعه و کشوری به دو طیف خائن برای اینکه ابزارشان شوند و اکثریت نادان که در نفوذ آنها را بپذیرند، نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما بر اساس ایمان، مردمی صالح، امین، خدمتگزار و بامحبت هستند، یادآور شد: استعمارگران انگلیسی برای ترویج فساد و آسیب زدن به فرهنگ ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلفی از جمله توزیع موادمخدر رایگان را انجام می‌دادند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروی مقتدر و امین انتظامی که با موادمخدر که یکی از معضلات جامعه است مبارزه می‌کند، یادآور شد: قبل از انقلاب خود رضاخان پالانی غیر از هنر بی‌سوادی و نوکری استعمارگران، معتاد بود و مسئولان شهربانی مأموریت داشتند که مسئله موادمخدر را توسعه دهند.

آیت الله عبادی با اشاره به تلاش دشمن برای دزد کردن مردم، افزود: حتی برای دزد کردن مردم امین نقل شده است که انگلیسی‌ها می‌گفتند ما چوب‌های درختان را می‌خریم و مردم درخت‌ها را قطع می‌کردند و به آنها می‌فروختند بعد تنه درخت فردی که تقوای ضعیفی داشتند را چندین مرتبه می‌خریدند و این فرد نادان فکر می‌کرد انگلیسی‌ها متوجه نمی‌شوند که او چندین بار همان تنه درخت را به آنها فروخته در حالی که این برنامه انگلیسی‌ها برای دزد کردن مردم بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه از ناحیه لیبرال دموکراسی غرب بر ما تحمیل شده است، ادامه داد: برخی افراد نادان علی‌رغم واضحات و تجربیات تاریخی هنوز دل در گرو امریکا و انگلیس و غرب دارند در حالی که استعمار برای به دست آوردن ثروت‌های مادی و معنوی کشورهای دیگر به آنجا می‌آید و در واقع هدف او چپاول منابع کشورها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: امروز نه کودک بی‌گناه و نه زنان بی‌پناه و نه مسجد و مدرسه و بیمارستان از جنایت‌های صهیونیست در امان نیستند اما متاسفانه بیش از ۵۰ کشور مسلمان همچنان بی‌تفاوت از دور به این جنایت‌ها نگاه می‌کنند.

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه دشمن اهداف شوم خود را گاهی با سلاح و زمانی نیز با جنگ روانی و تحریم اقتصادی و ترویج شبهات دنبال می‌کند، تصریح کرد: باید برای جوان خود تبیین کنیم که در حوزه فرهنگ، ترویج بی‌حجابی پایان کار دشمن نیست بلکه هدف اصلی دشمن از بین بردن خانواده و توسعه فساد و در نهایت فروپاشی جامعه است.

کد خبر 1784486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha