مطالبه‌های به حق مردم در اولویت‌های اقدام پلیس قرار دارد

شجاعی‌نسب با بیان اینکه امنیت نسبی و پایداری در سراسر استان برقرار است، گفت: مطالبات و دغدغه‌های به حق مردم در اولویت‌های اقدام نیروی انتظامی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی‌نسب امروز یکشنبه (۱۵ مهر) در دیدار جمعی از کارکنان فراجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده‌ صادق۲ برهم زننده معادلات منطقه‌ای و جهانی و تحقیر لانه عنکبوت صهیون و شادی مردم غزه و لبنان و تمام آزادی‌خواهان بود.

وی با بیان اینکه هفته بزرگداشت انتظامی از ۱۳ مهرماه با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» آغاز شد و تا ۱۹ مهر ماه ادامه دارد، افزود: امنیت اجتماعی پایدار بدون داشتن یک پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و چابک محقق نخواهد شد و تحقق این پلیس چابک و مقتدر به همکاری همه سازمان‌ها و نهادها همچنین مشارکت مردم عزیز به قانونمندی و قانون‌مداری جامعه وابسته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس از مرز تا عمق کشور گسترده است، گفت: با مشارکت مردم، سازمان‌ها، شورای تأمین و تلاش همکارانم در مجموعه رده‌های انتظامی، الحمدالله امنیت نسبی و پایداری در سراسر استان برقرار است و مطالبات و دغدغه‌های به حق مردم در اولویت‌های اقدام نیروی انتظامی قرار دارد.

شجاعی‌نسب با تأکید بر اینکه پلیس برای تامین امنیت کشور ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است، بیان داشت: قانون و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با تقدیم جان  خودمان از امنیت و آرامش مردم مراقبت خواهیم کرد.



 
 
 

کد خبر 1784489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha