رئیس مجلس در نطق پیش از دستور؛

نماز جمعه‌ رهبر حکیم انقلاب؛ روشن‌ترین جلوه‌ اتحاد و اقتدار ملی

تفرقه سیاست دشمن و میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمّ مهلک است
نماز جمعه‌ رهبر حکیم انقلاب؛ روشن‌ترین جلوه‌ اتحاد و اقتدار ملی

قالیباف گفت: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه های نمازجمعه و تاریخ سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد، برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌  مقاومت روحیه‌ امید تزریق کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن هفته‌ فراجا را به کارکنان امنیت‌آفرین و خدمتگزار پلیس و تمامی نیروهای کادر و وظیفه‌ فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأمین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است، افزود: برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه‌ خطیر آرزوی توفیقات روز افزون دارم.  همچنین یاد و خاطر شهدای مظلوم و جان‌برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، خاطرنشان کرد: نماز جمعه‌ی این هفته‌ی رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روشن‌ترین جلوه‌ی اتحاد و اقتدار ملی بود. 

وی تاکید کرد: بار دیگر مردم ایران حماسه‌ وحدت آفریدند  و زن و مرد و پیر و جوان با سلیقه های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن  پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه‌ی تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه‌ وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند  و باغیرت قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه‌ این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.  

قالیباف افزود: دشمنان چنین کشوری حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی های مقطعی علیه کشورما بزنند نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه ای وارد نمایند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب همه‌ی ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است تفرقه میان آحاد جامعه میان دولت و ملت میان گروه‌ها و احزاب در جامعه‌ اسلامی و میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمّ مهلک است.

وی تاکید کرد: همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند، شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند آنها با شیعه و سنی با انسانیت با شرافت  و با صلح  دشمن هستند و اتحاد باید بر این اساس مستحکم شود.
قالیباف تصریح کرد: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه های نمازجمعه و تاریخ سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد، برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌  مقاومت روحیه‌ امید تزریق کرد.

وی تاکید کرد: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه های نمازجمعه و تاریخ سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد  برای جامعه  آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌ مقاومت  روحیه‌ امید تزریق کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می آورم و خداوند کریم را  سپاس می گویم و وظیفه خودم می‌دانم که ابتدا به خودم  و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات عدیده‌ ای که این مردم نجیب دارند به خصوص در حوزه‌ی اقتصادی متذکر شوم.  

قالیباف گفت: از خداوند متعال مسئلت دارم هرگز  شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان کشور  آن را بدون دغدغه‌ حل مشکلات مردم  به فردا برسانیم.

کد خبر 1784512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha