میدان نبرد، برنده را تعیین می‌کند

علی حجازی، دبیرکل حزب بعث لبنان تاکید کرد که مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارد و هنوز از بخش بزرگی از توان و سلاح‌های خود استفاده نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، علی حجازی، دبیرکل حزب بعث سوسیالیست عربی لبنان نسبت به برخی اظهارات در داخل لبنان مبنی بر اینکه مقاومت در حالت ضعف قرار دارد، گفت: این اظهارات، سرآغاز مسائل خطرناکی خواهد بود. مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارد.

وی افزود: ما از رویارویی زمینی با رژیم صهیونیستی هراسی نداریم و این آغاز راه است ومیدان جنگ، برنده را تعیین می‌کند.

دبیرکل حزب بعث لبنان بر وحدت داخلی و آتش‌بس تأکید کرد و افزود: ما هر پیشنهادی را بازدارندگی ما را در  جنگ نشان دهد، نمی پذیریم.

حجازی تاکید کرد: نبرد تازه آغاز شده است و مقاومت هنوز از بخش بزرگی از توان و سلاح‌های خود استفاده نکرده است.

دبیرکل حزب سوسیالیست بعث لبنان تاکید کرد که ما قوی هستیم و شکست نخواهیم خورد.

وی همچنین تاکید کرد که حال مقاومت خوب است و تا زمانی که اینگونه باشد ما خوب خواهیم بود.

حجازی ادامه داد: به کسانی که در داخل و خارج از کشور روی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگر شرط بندی کرده‌اند، به آنها می گوییم که شکست خواهند خورد.

وی درباره انتخاب رئیس جمهور جدید برای لبنان، جایی که نزدیک به دو سال خلاء ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: که اکنون زمان انتخاب رئیس جمهور نیست، بلکه زمان آتش بس است.

وی در پایان تاکید کرد: هرکس معتقد است که می تواند لبنان را به تجربه سال ۱۹۸۲ بازگرداند، دچار توهم شده است.

گفتنی است، مقاومت اسلامی لبنان به عملیات خود علیه اشغالگران رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی ادامه می دهد. مقاومت روز گذشته عملیات‌های متعددی در دفاع از مردم غزه علیه اسرائیل انجام داد.

کد خبر 1784537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha