بررسی کتاب «پروانه ها زیر باران» در «کتاب فرهنک»

برنامه « کتاب فرهنگ» با محوریت معرفی کتاب «پروانه ها زیر باران» رمانی بر اساس زندگی و مبارزات شهید سرلشگر سید موسی نامجوی از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه « کتاب فرهنگ» امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه با محوریت معرفی کتاب «پروانه ها زیر باران» رمانی بر اساس زندگی و مبارزات شهید سرلشگر سید موسی نامجوی از رادیو فرهنگ پخش می شود.


در برنامه امروز کارشناس برنامه زینب آزاد پژوهشگر کتاب دریاره ادبیات دفاع مقدس صحبت می کند و مهدی محمدیان گوینده برنامه با ابوالقاسم وردیانی نویسنده کتاب «پروانه ها زیر باران» رمانی بر اساس زندگی و مبارزات شهید سرلشگر سید موسی نامجوی گفتگو و این کتاب معرفی و بررسی می شود.رمان پروانه ها زیر باران که بر اساس زندگی شهید سید موسی نامجوی نوشته شده جلد نهم از مجموعه امیران جاوید است که از زاویه دید دانای کل بوده و از تولد قهرمان داستان تا سقوط هواپیما در مهر سال ۱۳۶۰ و شهادت او را در بر می گیرد.

ابوالقاسم وردیانی نویسنده، شاعر و منتقدی است که در حوزه ادبیات دفاع مقدس و شعر قلم می زند و به عنوان رزمنده در مناطق عملیاتی حضور داشته است. وی سالها مسئول و کارشناس انجمن های ادبی و کلاسهای آزاد شعر و داستان و ادبیات بوده و سردبیری چند نشریه را در کارنامه خود دارد. از نوشته های او می توان به رمان متخصص، کمین آخر، از موج تا اوج، رقص گندمزار و مجموعه شعر به مرگ می خندند،اشاره کرد.« همه فن حریف » با معرفی مشاغل مرتبط با کتاب و کتابخوانی،«کهنه رفیق» گزارش هادی اسدی از کتابفروشی های قدیمی و « بخش و تازه های نشر» که به اخبار کوتاه از تازه ترین رویدادها و تازه های مرتبط با کتاب می پردازداز بخش های این برنامه است همچنین در این برنامه کتاب های حوزه دفاع مقدس معرفی و بررسی شده و بخشی نیز به سالروز حماسه طوفان الاقصی اختصاص دارد.

« کتاب فرهنگ» را به نویسندگی و گویندگی مهدی محمدیان، هماهنگی فاطمه طاهری تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر و با گزارشگری حمیرا فراتی و هادی اسدی ساعت ۱۸ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ بشنوید.

کد خبر 1784555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha