همزمانی ۱۳ آبان با اربعین سیدحسن نصرالله/استکبارستیزی از جنس مقاومت

سردار نقدی با بیان اینکه اسرائیل پیاده‌نظام آمریکا است و مسلمانان با آمریکا می جنگند، گفت: بنا داریم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شکایت دیگری از چپاول ثروت‌های مردم ایران توسط خاندان شاه که آمریکا طبق تعهدنامه الجزایر متعهد شده بود آنها را به ایران بازگرداند، ثبت نماییم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار) با حضور «محمدرضا نقدی»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر ماه) با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان دستگاه های مختلف در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این نشست، سردار «محمدرضا نقدی» با عرض سلام و درود به شهدا و سید مقاومت شهید حسن نصرالله گفت: از خدا می خواهیم به حق خون این شهیدان، پیروزی و عزت مسلمانان لبنان و غزه فراهم شود.

رییس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان افزود: امام خمینی (ره) که پرچمدار آزادی خواهی در دنیا بودند، آمریکا را با القابی چون شیطان بزرگ، راس چپاولگران دنیا، ام الفساد غرب و دشمن همه ادیان و بشریت معرفی می کردند و امروز همه دنیا این ویژگی ها را در رژیم آمریکای سفاک لمس می کند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آمریکا بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار به رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل کمک کرده است تا این رژیم را سر پا نگاه دارد در صورتی که اگر مسلمانان و حتی حماس به تنهایی با این رژیم می جنگید تا آخر آبان ۱۴۰۲ کار این رژیم تمام شده بود اما امروز می بینیم که آمریکا پشتیبان این رژیم است، مسلمانان با آمریکا می جنگند و اسرائیل پیاده نظام آمریکا است. امروز دنیا شاهد است آتش هایی که بر سر مردم لبنان و غزه ریخته می شود از سوی آمریکا به این رژیم جنایتکار تزریق می شود و پیشرفته ترین و مجهزترین امکانات را آمریکا و غرب در اختیار آنها قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وقتی نتانیاهو در کنگره آمریکا حضور یافت برای روحیه دادن به او به مدت چند دقیقه او را تشویق و کف زدند و امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین با چنین جنایتکارانی در جنگ هستند که حامی آنها آمریکا است.

همزمانی ۱۳ آبان با اربعین سید مقاومت/ثبت شکایت از چپاول‌های پهلوی

وی به تحلیل برخی تحلیلگران اشاره کرد و افزود: برخی از تحلیلگران می گویند نتانیاهو برای دفاع از خود می جنگد در حالی که این تحلیل درست نیست. آنها برای منافع آمریکا می جنگند. وحشیانه ترین جنایت توسط آنها صورت می گیرد، قساوت آنها در حدی است که حتی امدادگران را می کشند اما بازنده این جنگ رژیم صهیونیستی است؛ همان گونه که قبلا شکست خوردند این بار نیز به پیروزی نخواهند رسید چرا که عقل آنها بر مبنای بی خردی بنا شده است.

سردار نقدی ابراز کرد: آمریکا همان گونه که با فضاحت از افغانستان خارج شد در لبنان و غزه نیز همین گونه خواهد شد. در صحنه راهبردی برنده مقاومت است و امروز بیداری اسلامی سراسر جهان را فرا گرفته است، چراکه می بینیم در دانشگاه هاروارد که برای آنها کادرسازی می کند و نتانیاهو در آن دانشگاه تحصیل کرده است، دانشجویان آنها نسبت به سیاست های آمریکا و جنایت های رژیم صهیونیستی اعتراض می کنند و این شکست راهبردی آنها است.

بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی در ۴۵ سال پیش اتفاق افتاد، گفت: ما اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی را در آن سال تحسین می کنیم و امسال برنامه های سالروز روز استکبارستیزی با توجه به اینکه همزمان با چهلم شهید سید حسن نصرالله است، باید متفاوت برگزار شود و برائت و انزجارمان نسبت به آمریکا و استکبار را در این روز باید نشان دهیم و در راهپیمایی این روز شرکت نماییم. امام خمینی (ره) فرمودند: همه گرفتاری ها و بدبختی ها و سرچشمه مصائب مسلمین از آمریکاست؛ بنابراین ما با حضور باشکوه در این روز باید تنفر خود را نسبت به آنها نشان دهیم.

لزوم همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان غزه

سردار نقدی با اشاره به نماز جمعه نصر در روز ۱۳ مهر گفت: بسیاری از مردم از شب قبل در مصلی امام خمینی(ره) حضور یافته بودند و این نشان از بصیرت و آگاهی ملت ایران دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۶ هزار دانش آموز و کودک توسط رژیم جنایتکار اسراییل کشته شده است، افزود: دانش آموزان در این روز باید همبستگی خود را با همسن و سالان خود که به جای درس و مشق در خون تپیده اند، نشان دهند. در حال حاضر رژیم جنایتکار با حمایت آمریکا حتی نوزادان را نیز به شهادت می رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در برنامه های بزرگداشت ۱۳ آبان در شهرها و استان ها دانش آموزان میدان دار خواهند بود و در بخش دانشجویی نیز یادواره شهدای دانشجو تحت عنوان فاتحان شهیدبزرگداشت دانشجویان حضور یافته در تسخیر لانه جاسوسی برگزار می شود.

وی به شکایت حقوقدانان و مردم به خیانت آمریکا در ۲۸ مرداد ۳۲ اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم شکایت خود را امضا و ثبت کردند و اولین جلسه این دادگاه نیز با حضور فرهیختگان و مردم برگزار شد. بنا داریم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز شکایت دیگری از چپاول ثروت های مردم ایران توسط خاندان شاه که آمریکا طبق تعهدنامه الجزایر متعهد شده بود که آنها را به ایران بازگرداند، ثبت نماییم.

رییس ستادمرکزی یوم الله ۱۳ آبان همچنین به پخش مستندات جدیدی از افشاگری دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی برای اولین بار در صدا و سیما که در آرشیوهای آنها نگهداری می شد، خبر داد و تصریح کرد: لازم است نسل امروز با دیدن و شنیدن این مستندات از خیانت های استکبار مطلع شوند.

بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست، نمایندگان دستگاه ها و برخی از نهادهای عضو بزرگداشت حماسه ۱۳ آبان به ارایه برنامه های خود در بزرگداشت این روز اشاره کردند که برخی از این برنامه ها شامل تدارک اردوهای پیشران و راهیان نور، برگزاری برنامه های مدرسه محور، راه اندازی پویش ملی جاسوس خانه، راه اندازی پویش روایت نو، اجرای گروه سرود دانش آموزی با مفاهیم استکبارستیزی و اجرای میدانی با حضور دانش آموزان، بزرگداشت یادبود شهدای تسخیر لانه جاسوسی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، تولید محتوا با استفاده از ظرفیت ها و سلایق فکری، برگزاری رویداد دخترانه، پاسخگویی به شبهات، برگزاری جشنواره پژوهشی، برپایی موکب های پذیرایی، بهره گیری از ظرفیت قراء در برنامه ها و مراسم ها، برپایی نشست های جهاد تبیینی و تهییجی و مجازی است.

کد خبر 1784558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha