معلمان باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند

سردار باقری با اشاره به اینکه دشمن همه تلاش خود را در حوزه فرهنگی و آموزشی با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به کار گرفته است، گفت: معلمان باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، سردار نعمت‌اله باقری، امروز در مراسم استقبال از نودانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان، اظهارداشت: کسانی که امروز حماسه‌ساز عملیات وعده صادق شدند، در دامان همین مدارس و معلمین تربیت شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: دشمن همه تلاش خود را در حوزه فرهنگی و آموزشی با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به کار گرفته است، و لذا امروز کار معلمان امروز متفاوت از معلمان دهه ۶۰ و ۷۰ است.

وی با بیان اینکه معلمان باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند، عنوان کرد: شما معلمان غیر از بازآموزی علم و دانش یک جهادگر در حوزه جهاد تبیین هستید حتما دانشجویان در این حوزه توانمند شوند.

سردار باقری با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نمازجمعه اخیر، تصریح کرد: امپراطوری دشمن پس از عملیات وعده صادق ۲ فضا را مشوش کرده بود مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی رهبر خود را در مکانی مخفی خواهد کرد اما با ورود معظم‌له، آبی بر این کرده دشمن ریخته شد و عملیات روانی دشمن خنثی شد.

وی نمایش قدرت نظام جمهوری به آمریکا و ایادی آن و همچنین ولایت‌مداری ایرانیان علی‌رغم تلاش دشمن برای القای ترس به مردم جهت حضور در نمازجمعه را خط بطلانی بر نقشه دشمن در تضعیف جایگاه رهبری و جدایی ولایت و مردم عنوان کرد.

سردار باقری گفت: همچنان‌که مسلمانان جهان امروز به وجود چنین شخصیتی بر خود می‌بالند، ما نیز باید به عنوان یک ایرانی باید به وجود مقام معظم رهبری افتخار کنیم.

وی ادامه داد: جایگاه ولایت و رهبری یکی از برگ‌های برنده ما در دنیا در کنار مردمی ولایت‌مدار و مقتدر است و امروز در جمهوری اسلامی یکی از دست‌های برتری ما وجود چنین فرماندهی در راس امور است.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه ما باید به شرارت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی پاسخ می‌دادیم و این اتفاق با وعده صادق ۱ و ۲ رخ داد، گفت: رژیم صهیونیستی ۱۲ ماهه است که درگیر یک جنگ فرسایشی شده و برای خروج از این بحران دست به عملیات‌های احمقانه زد، بنابراین انجام عملیات صادق از نظر زمانی یکی از بهترین وقت‌ها بود.

باقری بیان داشت: همان‌گونه که اعلام شد عملیات وعده صادق ۲ در خونخواهی ۳ شهید هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان انجام گرفت، در این اواخر دشمن در همه جا خود را درگیر کرده بودو از تعرض به یمن و سوریه تا لبنان و عراق را با این هدف انجام داد که دست برتر خود را نشان بدهد اما با عملیات وعده صادق ۲ مشخص شد دست برتری با محور مقاومت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بر هم زدن محاسبات و معادلات دشمن از دیگر دستاوردهای عملیات صادق ۲ بود، افزود: حجم قابل توجهی از موشک‌ها در عملیات وعده صادق ۲ در نقاط امن رژیم صهیونیستی فرود آمد و آن را ناایمن کرد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آمریکا امروز مهمترین پشتوانه رژیم اشغال‌گر از نظر تجهیزات و تسلیحات است و عملیات وعده صادق تلنگری و تذکری به آمریکا زد مبنی بر اینکه ما می‌دانیم شما در چه جایگاهی نقش‌آفرینی می‌کنید.

کد خبر 1784586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha