امنیت یک مولفه مهم در کشور و استان است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مقوله امنیت یک مولفه مهم است و تمام فعالیت ها و کسب موفقیت برای کشور بستگی به میزان امنیت دارد که با لطف الهی و تلاش نیروهای مسلح امنیت پایداری در استان حاکم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در نشست خبری گرامیداشت هفته ناجا ضمن تبریک ایام پیش رو با اشاره به اینکه سال موفقیت آمیزی در حوزه انتظامی و مرزبانی بود مجموعه موفق به کسب مقام برتر کشوری شد، تصریح کرد : بر همین اساس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز موفق به کسب به رتبه برتر کشوری شد.

حجت الاسلام زکی افزود : مقوله امنیت یک مولفه مهم است و تمام فعالیت ها و کسب موفقیت برای کشور بستگی به میزان امنیت دارد که با لطف الهی و تلاش نیروهای مسلح امنیت پایداری در استان حاکم است.

وی به فعالیت عقیدتی سیاسی و معاونت های مربوطه تصریح کرد : معاونت تبلیغات یکی از حوزه های فعال می باشد و در همین راستا خاطرات شهدا و رزمندگان جمع آوری و در اختیار عموم قرار گرفته و الگوی سازی سبک زندگی شهدا و جهاد تبیین جزو اقدامات شاخص این بخش می باشد.

وی از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد و گفت : تقویت تعامل با رسانه های گروهی، اجرای گروه‌های هنری و تئاتر ، مهارت آموزی برای کارکنان وظیفه، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، انجام بانک اطلاعات فرهیختگان استانی، تجلیل از خانواده معظم شهدا در طول سال، ارتقای روحیه ایثار و نشاط، محافل انس و مسابقات قرآن و غیره اولویت های بخش فرهنگی است.

 این مسئول  از مشارکت جدی عقیدتی سیاسی در قرارگاه فرهنگی اربعین حسینی فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت : اقدامات حوزه معاونت سیاسی شامل استفاده از بهترین ها اساتید در نشست های سیاسی، برگزاری ٢٠ نشست بصیرتی، اجرای برنامه قرآنی طرح معراج، طرح محضر قرآن، اعزام به عتبات عالیات، پخش مستندهای سیاسی کوتاه و غیره می باشد.

حجت الاسلام زکی برنامه های معاونت تربیت بدنی و آموزش عقیدتی سیاسی را آموزش روانخوانی قرآن کریم، ترویج فرهنگ ورزشی و مسابقات مختلف، غنی سازی اوقات فراغت، جشن تکلیف و دهها عنوان برنامه اعلام کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی همچنین به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و تاکید کرد : امروز ایران و جهان اسلام از این جنایات نفرت دارند و باید بمانند ید واحده در مقابل این دشمن بایستند

کد خبر 1784597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha