همه فعالیت های اجتماعی در سایه امنیت شکوفا می شود

سردار عمومهدی گفت: همه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در سایه امنیت شکوفا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی، در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی، ضمن تبریک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: کارکنان خدوم انتظامی با تلاش بی وقفه برای آرامش مردم تلاش می کنند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه پلیس در عین مظلومیت با اقتدار در خدمت امنیت مردم است، افزود: با وجود همه نا امنی ها در جهان بخصوص در منطقه خوشبختانه به برکت خون شهدای گرانقدر نظم، امنیت و آرامش مطلوب در جامعه اسلامی ایران برقرار است.   

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در سایه امنیت شکوفا می شود افزود: حضور چشمگیر و شبانه روزی پلیس در جامعه امنیت بخش است.


این مقام مسئول به وقایع و نا آرامی های دو سال پیش در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: به برکت جانفشانی عزیزان ما در مجموعه انتظامی اغتشاشات کنترل و کشور به آرامش رسید.


سردار عمومهدی با اشاره به اینکه دشمن با فتنه انگیزی و فشار قصد تسلیم ملت ایران را دارد تصریح کرد: به برکت اقتدار خون شهداء و نیروهای مسلح به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه مردم این کابوس دشمن هرگز محقق نخواهد شد.

افتخار نیروهای مسلح خدمتگذاری به مردم است

همه فعالیت های اجتماعی در سایه امنیت شکوفا می شود

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه افتخار بزرگ سپاه و فراجا خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است گفت: افتخار نیروهای مسلح خدمتگذاری به مردم است.

وی ضمن تبریک اقتدار سپاه پاسداران در اجرای عملیات وعده صادق ۲ بیان داشت: کار سپاه پاسداران به پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در این عملیات به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "کار درخشانی بود" که جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به این که سپاه پاسداران همواره نیرویی انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: پایداری نیروهای مسلح در راه ولایت و انقلاب اسلامی عامل مهم در اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.


این مقام ارشد استان مردمی بودن را وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح قبل از انقلاب دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خدمتگذار مردم در زیر سایه ولایت هستند.


سردار رفیعی‌کیا  خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جان فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت، شبانه روز در تلاش هستند که پرچم اسلام در منطقه بر افراشته بماند.

کد خبر 1784611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha