بیش از ۵ میلیارد برای کمک به مردم لبنان، غزه و یمن در زنجان جمع‌آوری شد

هاشمی گفت: ۳۶ ایستگاه ثایت و سیار هلال احمر برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در زنجان مستقر شد و طی هفت روز اخیر زنجانی‌ها پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به لبنان، غزه و یمن کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: ۳۶ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیاتهای مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر شده است.

وی یادآوری کرد: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای این کشورها در قالب پویش" به وقت همدلی"،  با مشارکت ۶۲۰ نفر از اعضای امدادگران و نجاتگران، داوطلبان، مربیان، اعضای خانه های هلال و جوانان محقق شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند در کنار اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود نسبت به انجام تست فشار خون نیز اقدام کنند.

هاشمی اظهار داشت: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور می‌باشد.

کد خبر 1784655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha