لزوم تبیین نکات عبرت آموز یوم الله ۱۳آبان برای دانش آموزان

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در طول تاریخ به کررات حقوق ملت های مختلف از جمله ملت مجاهد ایران عزیز را زیرپا گذاشته، گفت: اگر جنایات آمریکا برای ضربه زدن به ملت شریف ایران اسلامی به درستی و متقن تبیین شود راه نفوذ دشمن بین آینده سازان نظام بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست این شورا با محوریت برنامه ریزی جهت بزرگداشت یوم الله سیزده آبان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل کودک کش در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه، اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یک ضایعه جبران ناپذیر برای دنیای اسلام است اما شهادت سیدالشهدای مقاومت موجب تضعیف مقاومت نخواهد شد بلکه انگیزه مضاعفی را برای ادامه جهاد در جبهه مقاومت را به واسطه درایت و شجاعت سید حسن نصرالله در بین رزمندگان جبهه مقاومت ریشه دوانده، شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایات کار نماد شیطنت و خباثت و رذالت است، افزود: باید جنایات های این استکبار پیر و رژیم منحوس صهیونیستی برای همگان تبیین شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی برلزوم حضور منسجم و دشمن شکن در راه پیمایی روز ۱۳آبان تاکید کرد و گفت: مردم با خودباوری که برخاسته از ایمان و معرفت به وعده الهی است پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده و از زورگویان عالم هیچ هراسی ندارند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ بیانگر ابهت نیروهای مسلح و عزت و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی اسران است، خواستار جانمایی زوایا و اهداف عملیات های وعده صادق در کتاب های درسی با هدف تبیین دستاوردهای ایران اسلامی در جبهه مقاومت بین دانش آموزان شد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه سه رخدادتاریخی تبعید امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ به ترکیه، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ باید بین دانش آموزان تبیین شود، گفت: اگر جنایات آمریکا برای ضربه زدن به ملت شریف ایران اسلامی به درستی و متقن تبیین شود راه نفوذ دشمن بین آینده سازان نظام بسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جنایات اخیر اسرائیل غاصب با همکاری آمریکای خونخوار در غزه، لبنان و فلسطین فرصتی مناسب است تا جنایات آمریکا را به طور ملموس به دانش‌آموزان انتقال داده شود، خاطرنشان شد: 
 برنامه‌های روزملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز بایستی ضمن تقویت روحیه خود باوری و مقاومت در میان نسل نو، هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به اهمیت حضور خانوادگی شهروندان مازندرانی در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان اشاره کرد و گفت: همچنین زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران نواخته می شود.

کد خبر 1784658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha