نماز نصر بار دیگر ثابت کرد «ما ملت امام حسین‌ایم»

شاکری با بیان اینکه نماز نصر در فضای رجزخوانی غرب اقامه شد، گفت: این نماز بار دیگر به جهان نشان داد ما ملت امام حسینیم و این یک شعار نیست.

«مجتبی شاکری»، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقامه نماز نصر توسط رهبر انقلاب و پیامدهای حضور مردم در این نماز، اظهار کرد: اقدام رهبر انقلاب در اقامه این نماز موجی جدیدی را در فضایی که رسانه های غربی و صهیونیستی ایجاد کرده بودند و نوعی رجزخوانی آنها برای اظهار قدرت بود؛ تغییر داد، در حالی که آنها با تبلیغات گسترده در رسانه های خود مدعی بودند این جمهوری اسلامی است که باید از مسیر خارج شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: حرکت رهبر انقلابی در فضایی انجام شد که برای حماس و مردم فلسطین و یمن، لبنان و سوریه این پیام را داشت که در شرایط سخت و زمانی که دشمن از همه سو به ما هجوم آورده، چگونه باید صحنه را مدیریت کرد.

وی افزود: نمونه این حرکت در هدف گیری برج های دوقلو بود که آمریکا در غرب و شرق همسایگی ما در عراق و افغانستان نیرو پیاده کرد تا ما را در منگنه و دو لبه قیچی قرار دهند و راه عبور و گزیری ما نداشته باشیم، در همان شرایطی که آمریکا رجز می خواند که هرکسی که با نیست بر ماست و ما با او برخورد می کنیم؛ رهبر انقلاب فرمودند: ما در اتحاد با محوریت آمریکا قرار نمی گیریم و با آمریکا و طالبان نیستیم، یعنی ایشان یک مرزبندی اتخاذ کردند و در همان زمان به شلمچه رفتند و در سالگرد شهدا حضور یافتند.

شاکری با بیان اینکه شلمچه رفتن یعنی در خطرناکترین نقطه دوران جنگ و محل در دسترس آمریکایی ها، گفت: رهبری در آن سفر فرمودند: ما از شهدای شلمچه مدد می گیریم و اینجا قطعه ای از بهشت است. در صحنه نماز جمعه نیز رهبر انقلاب مواضع قاطع خود را اعلام کردند و در مصلی حضور یافتند در حالیکه مصلی نقطه ای بود که به لحاظ ماهواره ها در گستره دید قرار دارد! ایشان خطبه کاملی خواندند و حتی نماز عصر را نیز به جا آوردند و این صحنه را مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه برخی با تحلیل های سست دچار هیجان شدند و به نوعی شعب ابیطالب را می بینند نه فتح مکه را، درباره پیام نماز نصر و استقبال مردمی از آن، تأکید کرد: حتی نمازگزارانی از عراق و پاکستان هم در این نماز حضور داشتند و افراد بسیاری نیز از شهرستان های دور و روستاها از چند روز قبل خود را به تهران رساندند؛ روحیه مردمی برای کشور بسیار مهم است برای همین دشمن تلاش می کند که با فضای مجازی، جنگ ترکیبی، ماهواره و تبلیغات نمایشی روحیه مردم را از بین ببرد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی یادآور شد: مردم در این نماز همان شعارهای ایستادگی و مقاومت را سر دادند ... پیام نماز نصر این بود که ما ملتی مقتدریم و در برابر دشمن نه تعلل و نه شتابزده عمل می کنیم بلکه درصدد دفاع از حق هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نماز بار دیگر سخن تاریخی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را منعکس کرد که می فرمود: «ما ملت امام حسینیم» و از سختی ها یا پیروز بیرون می آییم یا به شهادت می رسیم.

کد خبر 1784678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha