اهدای طلا و جواهرات بانوان خوزستانی به جبهه مقاومت

با صدور حکم جهادی جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت، این بانوان خوزستانی طلاهای خود را به رزمندگان حزب‌الله لبنان هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، درحالی امروز یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که مقاومت فلسطین در باریکه غزه طی یک سال گذشته ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

رژیم صهیونیستی برای جبران آبروی از دست رفته خود دست به وحشیانه‌ترین اقدامات ضد بشری زد اما هیچگونه دستاوردی از حملات وحشیانه خود نداشته و جز با به شهادت رساندن حدود ۴۲ هزار فلسطینی که تعدادی بسیاری از آن کودک و زنان هستند نتوانسته کاری را از پیش ببرد و شکست بزرگی را در میدان جنگ متحمل شده است. 

اهدای طلا و جواهرات بانوان خوزستانی برای کمک به جبهه مقاومت

به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی عملیات طوفان الاقصی، رژیم جعلی صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند.

اما شهادت سید حسن نصرالله به عنوان‌ نامی آشنا برای همه آزادیخواهان جهان، موج تازه ای از انتقام خواهی و بیداری اسلامی را رقم زده است.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکم جهادی جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت، راه را برای جهاد به روش های مختلف و جوشش حرکت های مردمی باز کرد.

در همین راستا بانوان خوزستانی مانند دیگر بانوان ایرانی در یک حرکت خودجوش به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با راه اندازی پویشی، اقدام به جمع آوری کمک برای مردم بی دفاع غزه و لبنان شدند.

اهدای طلا و جواهرات بانوان خوزستانی برای کمک به جبهه مقاومت

 به طور مثال این بانوان خوزستانی همه طلا از جمله حلقه ازدواج خود و طلای فرزندان خود را به نیت کمک به جبهه اسلام و مقاومت هدیه دادند درست مانند هشت سال دفاع مقدسی که مادران النگوهایشان را می‌فروختند تا به جبهه‌های جنگ کمک کنند و بار دیگر همراه با تاریخ این صحنه‌های ماندگار هم تکرار می‌شود. 

اهدای طلا و جواهرات بانوان خوزستانی برای کمک به جبهه مقاومت

هرکسی در حد توانش پیام رهبر انقلاب را که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است، در کنار مردم لبنان و حزب الله بایستند، را لبیک گفته‌اند تا نابودی این رژیم را دست به دست هم رقم بزنند.

کد خبر 1784691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha