مشارکت ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی مناسبتی مساجد کردستان

کیامهر گفت: امسال ۱۰ هزار نفر در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و مناسبت‌های ملی استان کردستان که در سطح مساجد و اماکن مذهبی برگزار می‌شد شرکت داشتند.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: امسال در سطح استان کردستان برنامه‌های متنوعی ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی استان در دل مساجد و اماکن مذهبی برگزار شد.

وی به برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و مذهبی متنوع سطح مساجد استان پرداخت و افزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان، برنامه‌های دهه کرامت، فعالیت‌های اوقات فراغت، ویژه برنامه‌های عید غدیر، برنامه‌های ایام اربعین حسینی و فعالیت‌های وحدت‌آفرین در هفته وحدت از جمله برنامه‌هایی بوده که در سطح مساجد استان برگزار و زمینه مشارکت ۱۰ هزار نفر را در این برنامه‌ها فراهم کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان تصریح کرد: امروزه کانون‌های فرهنگی هنری استان نقش موثری در ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در مساجد دارد و با جذب و گرایش اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان زمینه آموزش و مشارکت مخاطبین خود را در فعالیت‌های مدنظر کانونها فراهم می‌کنند.

کیامهر اضافه کرد: تلاش براین است تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان با تداوم فعالیتهای خود به ویزه در ایام مناسبتی و مذهبی زمینه گرایش تعداد بیشتری از اقشار مختلف مردم را در فعالیت‌های مسجدی فراهم کنند.

کد خبر 1784705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha