ایران هرگز جنایات صهیونیست‌ها را بی‌پاسخ نگذاشته است

رمضان شریف با بیان اینکه هیچ اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نمانده است، گفت: برنده این نبرد، جریان مقاومت و بازنده آن رژیم صهیونیستی در عرصه دفاعی، نظامی، امنیتی و افکار عمومی است.

رمضان شریف مسئول ستاد انتفاضه و قدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد صبر استراتژیک جمهوری اسلامی گفت: نکته اول این است مفهوم صبر استراتژیک به این مفهوم که در رسانه ها عنوان می شود قبول ندارم،  زیرا منهای یکی دو اقدام اخیر صهیونیست ها تمام اقدامات قبلی آنها پاسخ لازم را گرفته است ، البته ممکن است به دلایلی خاصی شفافیت لازم در ارائه آن پاسخ صورت نگرفته باشد و یکی یا دو مورد در اقداماتی که علیه نفتکش های ما انجام دادند به موقع اقدام انجام گرفت و آنها پاسخ خود را دریافت و صحنه را ترک کردند.

مسئول ستاد انتفاضه و قدس افزود: در موضوعات دیگر نیز وضع به همین روال است وقتی آنها کنسولگری ایران در سوریه را هدف قرار دادند و شهید زاهدی و همراهانش را به شهادت رساندند آن عملیات تاریخ بزرگ و تاثیرگذار وعده صادق۱ انجام شد.

وی ادامه داد: صبر استراتژیک در جایی کاربرد دارد که اقدامی صورت نمی گیرد، اما ما که صحنه را می بینیم و رصد می کنیم منهای یکی یا دو اقدام اخیر صهیونیست ها که آن نیز پاسخ هایی از نواحی مختلف منهای ایران، از محور مقاومت داشته است، هیچ اقدام صهیونیست ها بدون پاسخ نمانده است.

شریف ابراز کرد: موضوع رژیم صهیونیستی، اشغال سرزمین فلسطین است و اولویت اول میدانی در این صحنه، خود فلسطینی ها هستند و اکنون قریب به ۳۶۰ روز است که علی‌ارغم سختی ها گرفتاری ها و تحریم ها و مشکلات معیشتی، مقاوم ایستادند و به عنوان نماد مردم یک سرزمین اسلامی مقاومت می کنند؛ رزمندگان آنها نیز در مراتب بالاتر جهاد مقدسی را انجام می دهند و قریب به ۳۶۵ روز است که صهیونیست ها را درگیر کرده اند.

وی افزود: همان صهیونیست هایی که در جنگ شش‌روزه اعراب و اسرائیل ۴ ارتش‌ کشور عربی را شکست دادند امروز از پش غزه برنیامدند ... این نتیجه جهاد سیدحسن‌نصرالله،  جنبش حزب‌الله لبنان و حماس مانند اسماعیل هنیه و دیگرانی که در این عرصه فعال هستند، است.

مسئول ستاد انتفاضه و قدس خاطرنشان کرد: معتقدم تا این لحظه، برنده صحنه جریان مقاومت و بازنده این نبرد رژیم صهیونیستی در عرصه دفاعی، نظامی، امنیتی و افکار عمومی است.

کد خبر 1784728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha