اضافه شدن ۶۲۰ کلاس جدید به فضای آموزشی مشهد در «سه‌شنبه‌های افتتاح» 

دبستان ۱۲ کلاسه زنده‌ یاد حاج محمد شیرین یوسف بهبهانی در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» در مشهد و یک مدرسه نیز در خواف به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیین بهره‌برداری از دبستان ۱۲ کلاسه زنده‌ یاد حاج محمد شیرین یوسف بهبهانی امروز سه‌شنبه (۱۷ مهر) در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محسن داوری فرماندار شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در ابتدای این مراسم طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» که توسط فرماندار مشهد مقدس راه‌اندازی شده، مبتنی بر جبران کمبود سرانه‌های آموزشی است.

نظری افزود: خوشبختانه با مشارکت خیرین، دولت و امر مولدسازی؛ ارتقای سرانه آموزشی استان در حال انجام است.

اضافه شدن ۶۲۰ کلاس جدید به فضای آموزشی مشهد در «سه‌شنبه‌های افتتاح» 

محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهم شهرستان مشهد، کمبود فضای آموزشی بود که بر این اساس؛ از سال گذشته پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» را کلید زدیم.

داوری با بیان اینکه در چارچوب این پویش طی یک سال اخیر تا امروز ۶۲۰ کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی مشهد مقدس اضافه شده است، افزود: مدرسه‌ای که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، سی و هفتمین مجموعه آموزشی در بخش مرکزی شهرستان مشهد است.

وی با اعلام اینکه پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» را با قدرت ادامه می‌دهیم، خبر داد: در حال حاضر ۲۰ مدرسه بالای ۹ و ۱۲ کلاسه در انتظار افتتاح هستند.

اضافه شدن ۶۲۰ کلاس جدید به فضای آموزشی مشهد در «سه‌شنبه‌های افتتاح» 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجموعا ۵ هزار کلاس درس دیگر در شهرستان کمبود داریم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، حدود ۲۵۰۰ کلاس را تحویل مردم عزیز خواهیم داد و ۲۵۰۰ کلاس دیگر هم به همت خیرین محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ دبستان ۱۲ کلاسه زنده‌ یاد حاج محمد شیرین یوسف بهبهانی که در خیابان توس ۹۷ واقع شده، با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، زیربنای ۱۰۴۷ متر مربع آموزشی و ۱۷۰۰ مترمربع محوطه‌سازی؛ احداث شده است.

اضافه شدن ۶۲۰ کلاس جدید به فضای آموزشی مشهد در «سه‌شنبه‌های افتتاح» 

افتتاح آموزشگاه سه کلاسه «شهدای حزب‌الله» در خواف

روح الله غلامپور سدهی در حاشیه افتتاح آموزشگاه سه کلاسه «شهدای حزب‌الله» در خواف در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این آموزشگاه در روستای برآباد بخش سنگان خواف با حضور مردم، علما، مسئولین، فرهنگیان و خیرین به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و زیربنای ۱۵۰ متر مربع با مشارکت شرکت صنعتی معدنی فولاد سنگان و اداره کل نوسازی استان خراسان رضوی ساخته شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف خاطرنشان کرد: تعداد کلاس های افتتاح شده در این شهرستان به ۱۷۶ کلاس درس و کلاس‌های درس در حال ساخت به ۲۶۹ پروژه رسید.

کد خبر 1784767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha