توسعه سرانه مطالعه زیر سایه مسجد

دارابی از افتتاح کتابخانه کانون شهید موسوی قائم شهر خبر داد و گفت: توسعه سرانه مطالعه زیر سایه مسجد امری مهم است که افتتاح کتابخانه در کانون مسجد می تواند مطالعه در محیطی امن را رقم بزند.

مهدی دارایی_ مدیر کانون فرهنگی هنری شهید موسوی قائم شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کتابخانه کانون‌مساجد می تواند در ارتقا بخشی کانون مساجد اثرگذار باشد و در تعالی و رشد اعضای کانون‌ موثر باشد.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری شهید سیدعباس موسوی قائم شهر دارای ۱۰۰ عضو است که همه اعضا فعال بوده و جوانان و نوجوانان در کنار ریش سپیدان فعالیت گسترده در عرصه های مختلف دارند.

مدیر کانون شهید موسوی قائم شهر یادآور شد: احیای واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد و تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد یکی از اهداف مهم کانون مساجد در کنار اهداف دیگر است که با قوت اجرایی می شود.  

توسعه سرانه مطالعه زیر سایه مسجد

دارابی از افتتاح کتابخانه کانون شهید موسوی قائم شهر خبر داد و گفت: توسعه مطالعه در مأمن مسجد امری مهم است که افتتاح کتابخانه در کانون مسجد می تواند مطالعه در محیطی امن مسجد باشد.

وی افزود: افتتاح کتابخانه شهید سیدعباس موسوی با حضور حجت‌الاسلام ترابیان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران سه شنبه شب ۱۷ مهرماه برگزار می شود.

به گفته مدیر کانون شهید موسوی قائم شهر، تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی بسیار مهم است و با توجه به نقش مهمی که نیروی انسانی در جامعه دارد، کانون‌ مساجد می تواند در راستای توسعه اثرگذار باشد و لذا توجه به خوراک فرهنگی مناسب و تغذیه مناسب فکری و در اختیار قرار دادن کتاب مناسب می تواند در رشد آنان اثرگذار باشد.

دارابی گفت: مساجد مرکز تعلیم و تربیت است و تعلیم با کتاب امکان‌پذیر است و در این راستا کتابخانه کانون مساجد می تواند نقش مهمی در تربیت نیروهای جوان داشته باشد.

کد خبر 1784825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha