بازخوانی سیره عملی شهدا نسل نو را در برابر هجمه های فرهنگی واکسینه می کند

حجت الاسلام ترابیان به هجمه های دشمنان انقلاب برای گرفتن روحیه ایثار و مقاومت نسل نو و ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی آینده سازان نظام اشاره کرد و گفت: بازخوانی سیره عملی شهدا و وصیت نامه شهیدان سرافراز میهن اسلامی بهترین راه واکسینه شدن در برابر هجمه فرهنگی استکبار محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمد ترابیان- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید رضا طاهر عضو کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده شهرستان بابل ضمن ادای احترام به مقام شامخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیارعلویان خط شکن به ویژه شهدای مدافع حرم به اجرای نخستین عهدواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان «ستارگان مسجد» به دبیری این خطه ازشمال کشور اشاره و اظهار کرد: این عهدواره با هدف  تقویت روحیه شهادت طلبی در جامعه،   ترویج آرمان شهادت در قالب های هنری و معرفه الگوهای مناسب برای نسل جوان ونوجوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نخستین عهدواره «ستارگان مسجد» در دو بخش فردی و کانونی در حال برگزاری است، افزود: در بخش انفرادی در رشته های ادبی(داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، شعر)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و تصویرسازی) و چند رسانه ای(تیزر، کلیپ و موشن گرافی) و در بخش گروهی در رشته های  فیلم، هنرهای نمایشی و سرود باید آثاری از علاقه مندان به شرکت دراین برنامه شهدایی در سامانه بچه های مسجد ثبت شود.

حجت الاسلام ترابیان ادامه داد: در بخش کانونی نیز، برگزاری یادواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مسجد، دیدار با خانواده  شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری جلسات قرآن و اهدای ثواب به روح شهدا،   قرار دادن تمثال مبارک شهدای کانون در محافل قرآنی، دعوت از خانواده شهدا به عنوان مهمان ویژه برنامه های کانونهای فرهنگی و نیز عطرافشانی گلزار مطهر شهدای کانون مورد انتظار است.

وی در این دیدار صمیمی برلزوم تکریم والدین شهدا و همسران و فرزندان این مردان خدایی تاکید کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا درواقع حرکت در مسیر شهداست.

حجت الاسلام ترابیان به هجمه های دشمنان انقلاب برای گرفتن روحیه ایثار و مقاومت نسل نو و ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی آینده سازان نظام اشاره کرد و افزود: بازخوانی سیره عملی شهدا و وصیت نامه شهیدان سرافراز میهن اسلامی بهترین راه واکسینه شدن در برابر هجمه فرهنگی استکبار محسوب می شود.

به گزارش شبستان،  در آستانه ۱۹ مهر حجت الاسلام محمد ترابیان- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  با خانواده شهید عضو کانون شهدای هریکنده شهرستان بابل دیدار و گفتگو نمودند و با اهداء لوح تقدیر و تمثال مبارک شهید منقش به آرم عهدواره« ستارگان مسجد» به مقام والای این شهید مسجدی ادای احترام کردند.

کد خبر 1784872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha