طراحی لباس در ایران باید بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی باشد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در طراحی لباس‌های ایرانی جای فرهنگ ایرانی-اسلامی خالی است و باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار سید صادق حسینی در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش بنیان سازمان بسیج جامعه زنان با عنوان فردخت، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره امروز، گفت: باید لباس ها بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی شود چرا که ایرانی مسلمان دارای فرهنگ کهن هستیم تا طراحی لباس بر اساس آن صورت گیرد.

وی افزود: دشمنان درصدد آن هستند تا با واردات لباس پوشش غربی را به جامعه اسلامی تحمیل کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند آمریکایی‌های غیرآمریکایی تربیت کنند و فرهنگ، زندگی و شیوه آمریکایی را به جوانان ما تحمیل کنند.

وی با اشاره به وعده صادق ۲ گفت: رژیم غاصب با شهید کردن چند فرمانده به پیروزی نخواهند رسید، زیرا نظام ما قوی‌تر خواهد شد.

سردار حسینی گفت: حزب‌الله از یک واحدهای کوچک به این سطح رسیده است که با یکی از قوی‌ترین قدرت‌های جهان می‌جنگد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک و دو نشان از قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است، گفت: هر وقت گلوله کوچکی به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود، تمام مسئولان این رژیم کودک‌کش مانند موش در لانه‌های خود مخفی می‌شوند.

فرمانده سپاه ایلام با تاکید بر اینکه انتقام خون به ناحق ریخته مردم مظلوم لبنان و غزه گرفته خواهد شد، گفت: همه مردم و گروهای مختلف جهان و سازمان ملل به حقانیت ملت فلسطین رای می‌دهند.

کد خبر 1784913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha