جهان اسلام دوره جدیدی را پس از طوفان الاقصی آغاز کرده است

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جهان اسلام دوره جدیدی را پس از عملیات طوفان الاقصی آغاز کرده است، گفت: کارنامه سیاه سردمداران سلطه در محاکم جهانی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های محور مقاومت که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خبرنگاران داخلی و بین‌المللی در شیراز برگزار شد، با تأکید بر جنایات رژیم صهیونیستی و کشتارهای صورت‌گرفته در یک سال اخیر، گفت: فهرست جنایت‌های این رژیم جعلی و کودک‌کش هر روز بیشتر می‌شود.

او با اشاره به تاریخ طولانی و تاریک این رژیم تصریح کرد: از زمان شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، ما شاهد تلاش‌های گسترده غربی‌ها در راستای اهداف خود بوده‌ایم.

وی ادامه داد: هرگاه در جهان اسلام شرایطی برای حل مشکلات مسلمین فراهم می‌شود، غربی‌ها تمامی توان خود را به میدان می‌آورند.

سلیمانی به تلاش‌های تاریخی برای تصرف مسجد الاقصی اشاره کرد و افزود: این اقدامات، از جنگ‌های صلیبی تا طراحی جنگ جهانی اول، همگی به‌منظور تحمیل قیمومیت بر فلسطین و سقوط امپراتوری عثمانی بودند.

او با اشاره به بیش از ۶۴ هزار مورد قتل‌عام و نسل‌کشی که تا عملیات طوفان الاقصی صورت پذیرفته، گفت: تفکر و فرهنگ این خشونت در بنیاد اروپا هنوز هم وجود دارد و رژیم صهیونیستی تحت سیطره نظام بین‌المللی قرار دارد.

سلیمانی با تقدیر از مردمی که در اروپا برای نجات فلسطینیان به میدان آمدند، بیان کرد: سردمداران سلطه باید بدانند که کارنامه ننگین آنها در محاکم جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر این‌که تفکر صهیونیستی ابتدا به دنبال تصرف سرزمین‌های مسلمانان بوده، گفت: دستاورد این رژیم برای فلسطین چیزی جز کشتار و ویرانی نبوده است.

سلیمانی همچنین با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، آن را آغاز گسستن زنجیرهای سلطه دانست و افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی خود، مسئله فلسطین را به‌عنوان مسئله اصلی جهان معرفی نمود.

سلیمانی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۱ و ۲ نیز به‌دقت نقاط نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

او با بیان اینکه جهان اسلام پس از عملیات طوفان الاقصی،‌ دوره جدیدی را آغاز کرده است، بر این نکته تأکید کرد که ملت ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگی نبوده و در عوض، متجاوزان را شکست داده و اجازه اجرای نقشه‌های آمریکایی‌ها را در منطقه نداده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین بر نقش حیاتی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های محور مقاومت در بیداری افکار عمومی تأکید کرد و افزود: این پیروزی‌ها با مقدمه جهاد آغاز شده و ملت‌ها باید به میدان بیایند تا این جنایتکاران را به پای میز محاکمه بکشند که این امر جز با حضور مؤثر رسانه‌ها محقق نخواهد شد.

کد خبر 1784922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha