جمع آوری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی در مساجد شهر اراک

حجت الاسلام میرهاشمی از جمع آوری بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مساجد سطح شهر اراک به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام سید رضا میرهاشمی، در دومین جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت که با حضور ائمه جماعات مساجد شهرستان اراک برگزار شد،ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های کمک های مردمی به جبهه مقاومت در مساجد اراک جمع آوری شده است.

وی از آمادگی نیروهای داوطلب هلال احمر برای حضور در مساجد شهرستان اراک خبر داد و افزود: در این راستا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای حضور در مساجد به منظور کمک به جمع آوری کمک های نقدی برای مردم جنگ زده لبنان، غزه، یمن آماده هستند.

حجت الاسلام عباسی، مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تبیین اهمیت حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت تاکید کرد.

وی، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای تبیین اهمیت حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت امری ضروری است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: آمادگی اعزام مبلغین و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت حوزه‌های علمیه استان مرکزی فراهم است.

حجت الاسلام رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی نیز در این جلسه بیان کرد: مساعدت صدا و سیما برای تبلیغ در امر جمع آوری کمک های نقدی در سطح شهر و عموم مردم امری ضروری است.

وی اضافه کرد: کمک های مردمی می تواند بسیار راهگشا باشد و به جبهه حق علیه باطل کمک کند.

حجت الاسلام امینی، امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت این اقدام ارزشمند، به مشکلات مساجد در امر جمع آوری کمک های نقدی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از موازی کاری دوری شود و با یک برنامه هدفمند نسبت به برنامه ریزی هماهنگ در بین گروه‌های مردمی و دستگاه‌های ذیربط اقدام شود.

مسئول مانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، افزود: یکپارچه سازی در جمع آوری کمک های نقدی برای مردمان جنگ زده لبنان امری ضروری و راهگشا برای مردم مظلوم این مناطق است.

حجت الاسلام غریبی ، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان نیز با اشاره به برگزاری جلسه ای با صدا و سیما به منظور اطلاع رسانی در این مورد، گفت: صدا و سیمای استان در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد و باید دست صدا و سیما را برای هر چه بیشتر تبلیغات باز گذاشت.

وی از تشکیل دبیرخانه یا گروهی در پیام‌رسان های ایرانی برای حمع‌بندی و اطلاع‌رسانی از جمع آوری کمک‌های مردم و اقدامات صورت گرفته به صورت روزانه در مساجد اشاره کرد، و ادامه داد: این امر سبب تشویق دیگر مساجد و مردم برای همکاری در این راستا می شود.

صالحی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک نیز با بیان اینکه باید هر کسی به هر طریقی گوشه ای از کار را بگیرد، اظهار داشت : در انجام فرمان صریح و حکم جهاد رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی نیازمند همسان سازی در برنامه‌ریزی و عمل هستیم.

وی بیان کرد : باید فضایی ایجاد شود که ذهن های مردم به سمت حزب الله و حمایت از این جریان انقلابی معطوف شود و هر مسجد به عنوان یک هسته مقاومت برای جمع آوری کمک های مردمی تبدیل شود.

کد خبر 1784925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha