کمیته امداد صدقه جاریه امام خمینی(ره) است

نوری با بیان اینکه کمیته امداد صدقه جاریه و یادگار مانای امام راحل است، گفت: دور نمای ترسیمی امام خمینی (ره) آن است که روزی در کشور نیازمند فعالیت کمیته امداد نباشیم امید می رود به زودی محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران در دیدار سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه کشور باآیت الله محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خط شکن به ویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان اظهار کرد: کمیته امداد یک صدقه جاریه که از امام راحل به یادگار مانده است.
وی به خدمات امداد به مددجویان و نیازمندان در بخش های ازدواج، معیشتی، مسکن، رفع مشکلات فرهنگی و تحصیلی، درمانی و... اشاره کرد و افزود: توانمندسازی مددجویان نیز از اقدامات ارزشمند امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است.
نوری با بیان اینکه ۶۳۰میلیارد تومان پرداختی در حوزه رفع مشکلات مددجویان در این دیار صورت گرفته است، گفت: مردم نوع دوست مازندران در تحقق ماموریت های این نهاد حمایتی نقش انکار ناپذیری دارند.

کد خبر 1784929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha